Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2014-Gru-16
2015-Sty-16, 23:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-Sty-17, 00:07 przez racool.)
Witam, (1.8, 140KM, 2008 r.)
Ostatnio zauwaĹźyĹem dziwnÄ
rzecz: mianowicie przed odpaleniem zimnego silnika poziom pĹynu chĹodniczego jest ok 1,5-2,0cm niĹźszy od wskazania maksymalnego. Natomiast po nagrzaniu silnika jest w normie.. Czy to jakaĹ nieprawidĹowoĹÄ czy tak po prostu jest? MiaĹem AstrÄ 1,7DTI i nie zauwaĹźyĹem takiego problemu... Przepraszam jeĹli siÄ wygĹupiĹem, ale pierwszy raz siÄ z tym spotykam..
Pozdrawiam.
â˘
Liczba postów: 974
Liczba wątków: 65
Likes Received: 29 in 27 posts
Likes Given: 3
Dołączył: 2012-Gru-13
Imię: Szymon
Miejscowość: PoznaĹ
Auto: Zafira B Z2.0LER 236 koni
Kolego podstawy fizyki, jak pĹyn chĹodniczy jest gorÄ
cy to siÄ rozszerza i wydaje siÄ Ĺźe jego iloĹÄ jest wiÄksza. Dlatego producent zaznacza miejsce do ktĂłrego naleĹźy napeĹniÄ zbiorniczek wyrĂłwnawczy, reszta czyli powietrze w razie potrzeby jest ĹciĹliwe i moĹźe zrobiÄ miejsce dla nagrzanego pĹynu. Gdyby nie to i byĹ wlaĹ pod korek na zimnym, to po nagrzaniu najpewniej pÄkĹa by Tobie albo chĹodnica albo ktĂłryĹ z wÄĹźy.
â˘
Liczba postów: 167
Liczba wątków: 10
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2012-Kwi-27
Ja pierdykam ... ale czad ... 2 cm niĹźej na zimnymÂ

. A potem siÄ wyrĂłwnaĹo. To ci dopiero technika.
â˘
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2014-Gru-16
(2015-Sty-17, 20:37)Ron link napisał(a): Ja pierdykam ... ale czad ... 2 cm niĹźej na zimnymÂ
. A potem siÄ wyrĂłwnaĹo. To ci dopiero technika.
no technika. W ogĂłle zastanawiam siÄ po co tacy ludzie jak ty zabierajÄ
gĹos, piszÄ
c zĹoĹliwie. JeĹli problem jest dla ciebie Ĺmieszny to udzielaj swojej "mÄ
droĹci" przy bardziej "zaawansowanych technologicznie" pytaniach.
â˘
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Likes Received: 0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2014-Gru-16
Tak jak napisaĹem w pierwszym poĹcie (dla ludzi umiejÄ
cych czytaÄ ze zrozumieniem), Ĺźe powyĹźszego problemu nie zauwaĹźyĹem w Astrze 1,7DTI, a mechanikiem nie jestem i dlatego chciaĹem siÄ zapytaÄ doĹwiadczonych kolegĂłw z forum. Kolega racool wytĹumaczyĹ o co chodzi i temat zamkniÄty
â˘