na dół
Ocena wątku:
  • 29 głosów - średnia: 3.28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{A} Skropliny
#7
Problem rozwiązany.
Rozebrana obudowa parownika od strony filtru (kilka wkrętów) i sprężarka od spodu auta rozwiązały problem. Woda z parownika leci aż miło.

Filtr przeciwpyłkowy jest na tym samym poziomie co parownik. Oddziela je mała rynienka/prowadnica filtru i kanał, którym skropliny dochodzą do wylotu. To była przyczyna powodzi. Wczoraj (i dzisiaj) były warunki ekstremalne, więc wody się lało dużo. Filtr był mokry u dołu, a jakby woda leciała od wiatraka, to byłby mokry cały lub w części środkowej.
Odpływ zapchał się, bo był lipny filtr kabinowy (JCpremium - nie polecam) i przepuszczał bokami (filtron ma takie wihajsterki, które się rozszerzają po założeniu.
Gąbka pod wykładziną jest nasiąknięta wodą jak ch***ra. Rozebrałem kilka plastików, nie zakładałem schowka po przedmuchaniu kanału wylotowego, żeby trochę poobserwować i podparłem wykładzinę od strony podłogi żeby miała dopływ powietrza i szybciej wyschła gąbka. Dobrze, że jest ciepło, chociaż dzisiejsza olsztyńska burza pokrzyżowała trochę planów suszenia.

Dzięki wszystkim za sugestie. Liśćmi też się zajmę, żeby nie mieć w przyszłości opisywanych problemów.
Pozdrawiam
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
{A} Skropliny - przez stanlast - 2012-Lip-05, 21:50
Odp: [A] Skropliny - przez Bamber - 2012-Lip-05, 21:52
Odp: [A] Skropliny - przez stanlast - 2012-Lip-05, 22:02
Odp: [A] Skropliny - przez karolp1993 - 2012-Lip-06, 08:14
Odp: [A] Skropliny - przez oki Darek - 2012-Lip-06, 12:24
Odp: [A] Skropliny - przez Bamber - 2012-Lip-06, 12:43
Odp: [A] Skropliny - przez stanlast - 2012-Lip-06, 22:47



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości