na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {B} Klimatyzacja - sprężarka, skraplacz - problemy, diagnoza, naprawa przemeks 288 67 915 2017-Cze-11, 09:48
Ostatni post: slawek
  {B} Jak wymienić rezystor silnika dmuchawy Kaliope 1 893 2016-Paż-03, 10:02
Ostatni post: syska
Ocena wątku:
  • 45 głosów - średnia: 3.18
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} Nawiew, dmuchawa, rezystor, opornik - usterki, diagnoza, naprawa
#91
(2015-Mar-31, 07:20)tEREk link napisał(a):Ja wymieniałem u siebie rezystor to kupiłem z Omegi biggrin

na pierwszej stronie wątku wymieniłem od jakich fur pasuje, i rzeczywiście od Omegi B też
Odpowiedz
#92
Witam. Mam problem z regulacją prędkości dmuchawy. Gdy kupiłem autko to nawiew ustawiony był na ECO i pokrętło działało na programie 3 i 4. Gdy wcisnąłem przycisk AUTO to wtedy wszedł program 7 i pokrętło działało na programie 6 i 7. Nie wiem od czego zależy prędkość dmuchawy. Nie mogę bądź nie wiem jak wyłączyć dmuchawę czyli program 0. Zauważyłem że w zależności od ustawienia temperatury zmienia się regulacja prędkości ale zawsze na poziomie dwóch programów. To samo dzieje się przy włączonej klimie. Nie ogarniam. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#93
Trochę sie pogubiłem. Jakie programy? W klimatorniku, czy manualu nie ma żadnych programów
Odpowiedz
#94
(2016-Maj-19, 14:14)Kaliope napisał(a): Trochę sie pogubiłem. Jakie programy? W klimatorniku, czy manualu nie ma Ĺźadnych programĂłw

Mam klimatronik. Chodzi mi o pokrętło regulacji siły nadmuchu. Na wyświetlaczu widzę że jest to skala od 0 do 7. Może źle to nazwałem tytułując programami od 0 do 7. Myślałem że bez względu na to czy jest włączona klimatyzacja czy ECO to tym pokrętłem mogę w każdej chwili regulować siłę nadmuchu a u mnie jest przeskok siły nadmuchu zawsze w granicach przykładowo 6-7 lub 3-4 itd. Nie mogę wyłączyć tym pokrętłem nawiewu. Zauważyłem że w zależności od ustawienia temperatury przeskoki te się same zmieniają to znaczy na początku mam 3-4 a potem zmienia się na 2-3. Nie wiem od czego to zależy.
Odpowiedz
#95
No to coś nie gra. Jak jest włączony tryb 'auto' dmuchawa sama sobie dobiera prędkość i nie wiemy jaka jest, ale jak obrócimy pokrętłem to tryb 'auto' od razu sie wyłacza i predkość odpwiednio idze w góre lub w dół i wtedy widzimy jaka była prędkość dobrana przez 'auto'

Czyli przykładowo mam tryb auto i skręcam nagle pokrętłem. Wtedy na wyświetlaczu pokazuje mi się np '3', czyli taką prędkość dobrał sobie tryb auto. Ja zmniejszam z '3' na '2' ale tryb auto się wyłączy.
Odpowiedz
#96
Dzięki za info. Sprawdzę jak to w trybie auto u mnie jest. Albo trzeba się będzie ruszyć do specjalisty. Pozdr. :-)
Odpowiedz
#97
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w mojej zb. Z nawiewów nie leci tak ciepłe powietrze jak na początku sezonu jesiennego a przy zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu robi się chłodne. Gdy ruszam ponownie po chwili znów robi się ciepłe.  Wcześniej przy ustawianiu temperatury po między HI a 20 stopni co 2-3 stopnie było czuć różnice temperatury teraz nie ma żadnej różnicy dopiero poniżej 20 stopni leci chłodniejsze powietrze. Prędkości nawiewu powoli ruszają tak jak by nie miały siły a kierunki nadmuchów nie dmuchają tak jak powinny. Powietrze z kierunku na wprost czuć dopiero na piątym biegu. Na początku sezonu jesiennego poczułem zapach spalenizny z nawiewu. Parę dni temu sytuacja powtórzyła się. Czy to może być powód tych problemów z ogrzewaniem? Czy tam sie coś przepaliło? czy to może być wina klimatyzacji? Mam klimatronik. Szukałem na forum czegoś podobnego ale nic nie znalazłem. Może miał ktoś podobny problem. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#98
(2016-Maj-20, 21:42)Kaliope napisał(a): No to coś nie gra. Jak jest włączony tryb 'auto' dmuchawa sama sobie dobiera prędkość i nie wiemy jaka jest, ale jak obrĂłcimy pokrętłem to tryb 'auto' od razu sie wyłacza i predkość odpwiednio idze w gĂłre lub w dół i wtedy widzimy jaka była prędkość dobrana przez 'auto'

Czyli przykładowo mam tryb auto i skręcam nagle pokrętłem. Wtedy na wyświetlaczu pokazuje mi się np '3', czyli taką prędkość dobrał sobie tryb auto. Ja zmniejszam z '3' na '2' ale tryb auto się wyłączy.
Wreszcie znalazłem dobrego elektromechanika od Opla  smile Klimatronik już działa jak należy i prędkość nadmuchu mogę wreszcie regulować jak chcę  smile
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości