na dół
Ocena wątku:
  • 34 głosów - średnia: 3.18
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{C} - Jazda próbna
#1
Cześć, dotychczas poruszam sie Laguną III, ale rodzina sie powiększa i czas na auto z większym bagażnikiem, zaciekawiony reklamami zafiry - auto klasy "premium" odbyłem jazdę próbną. No i mam mocne wątpliwości co do premium, testowałem już x5, volvo xc 60 i 90, wszystkie te auta nie hałasowały tak jak Zafira, najgorzej jest na tylnych kanapach, przy porusznaiu sie warszawskim odcinkiem S8 przy prędkości 140 kmh moja żona siedząc na tylnej kanapie przy wyłączonym radiu i wentylacji na 1 biegi nie słyszała o czym rozmawiam z handlowcem z przodu, hałas wyraźnie dobiegął z okolic bagażnika mimo zasłoniętej rolety. Hałas był potęgowany świstem powietrza z lusterek, słabo wyciszone drzwi. Generalnie bardzo się rozczarowaliśmy, jeśli to nie wady testowanego egzemplarza to Oplowi bardzo daleko do Premium. Czy ktoś z Was ma już jakieś swoje spostrzeżenia po jazdach próbnych i porównanie do starszych wersji?
Odpowiedz
#2
Z całym szacunkiem,co by producent nie napisał,to jednak porównywanie Opla z BMW/Volvo mija się z celem  14
Hałas przy takich prędkościach to już norma,z przodu z pasażerem bez podnoszenie głosu bez problemu rozmawiam i przy prędkościach 2XXkm/h(choć wtedy to się raczej nie rozmawia 15 ),ale z tyłem komunikacja jest już gorsza.
Dużo zależy od opon,a nawet ustawienia radia tyle mogę powiedzieć.
Odpowiedz
#3
zdecydowanie Zafiry do Volva XC etc bym nie porównywał...

lepiej juz z S-maxem, Grand Scenicem, 5008, Touranem, etc...
Odpowiedz
#4
Do S-Maxa też bym nie porównywał, ponieważ temu bliżej do klasy premium, niż do Zafiry C wink
Opel (a raczej GM) chciał mieć już klasę premium i źle to się skończyło (Saab). Chociaż Saab jest wyciszony na maksa i użyto bardzo dobre materiały, gdzie w Insigni można tylko pomarzyć o tym... wink

Generalnie kupując VANa jeśli zależy nam na wysokim wykonaniu to zerkałbym tylko na S-Maxa, zostawiając ZC w tej cenie w spokoju, bo nie wartuje tej ceny. No chyba, że na rynku wtórnym za 2-3lata osiągnie przyzwoitą cenę, co po wykonaniu jest mocno prawdopodobne smile
Odpowiedz
#5
W trące swoje dwa grosze.Mam od nowości zafire B. Rok 2006 grudzien wersja cosma, ostatnio własnie myslałem cos o zmianie postawiłem na Zafire C i tu rozczarowanie na maksa .Zawieszenie kicha, środek już obyty z innych opli , nie budzi jakiegos wielkiego zachwytu. Dach tylko szybka bez z chowków Cena kosmos, wtej cenie można wyrwac seata alhambre, forda s-maxa, Zastanawiam sie czy opel poszedł w dobrym kierunku z taka zaporowa cena wstosunku co do Zafiry C.Po jezdzie testowej 2 dniowej przekonałem się ,ze nastepnym samochodem na pewno nie bedzie opel zafira C 21 . Zawieszenie katastrofa,bardzo głośna  w stosunku do B. Schowków dalej mało i gdzie ta klasa Premium.
Odpowiedz
#6
no to niezła lipa - z klasy premium mamy tylko cenę wink
myslałem że Zafi B jest głośna ale jeśli C jest jeszzcze głośniejsza to już lipa na maksa wink
kiedyś w przyszłości przy wymianie auta rozważałem zafi C ale teraz zostaje s-max albo pójdę w kierunku kombi
Odpowiedz
#7
wczoraj w RZ (wycinek z roytera) była wzmianka iz Opel Bochum wstrzymuje produkcje Zafiry Turner by nie zwiększać strat i otrzymać załogę
Odpowiedz
#8
ja jak koledzy opel a volvo 2 inne bajki,z ceną to prawda,zerknij na nowego Sharana pełnowymiarowy wan a ceną robi furorę za granicą.
Odpowiedz
#9
Oglądałem Orlando i jak miałbym kupować auto to wybrałbym właśnie jego lub Fiata Freemonta (ten na mnie zrobił fajne wrażenie + 4x4).
Niestety ZC takiego szału jak ZB nie zrobi... sad
Odpowiedz
#10
tyle że orlando ma przejścia straszne usterkowo-gwarancyjne,niby ma 7 miejsc ale jest w porównaniu z galaxy.alhambra,sharan nijaki pojemnościowo,naciskam na te modele ale są pełnowymiarowe vany za tę kasę.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości