na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {Info} {B} M32 Skrzynia biegĂłw manualna - dyskusja, obsługa, naprawa, wymiana oleju Belfer 161 69 980 2018-Wrz-18, 13:09
Ostatni post: Belfer
  {B} Brak biegĂłw Edzka24 8 376 2018-Sie-07, 17:14
Ostatni post: rafael
  [TUT ZB] M32 - Regulacja mechanizmu zmiany biegĂłw przemeks 21 38 213 2017-Gru-08, 20:12
Ostatni post: wolf80
Ocena wątku:
  • 31 głosów - średnia: 2.87
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} Dziwne zachowanie lewarka biegĂłw - zacinanie
#11
ja bym się mimo wszystko upewnił u innego speca czy to na pewno łożyska są przyczyną cofającego sie lewarka
Odpowiedz
#12
gear box bearings made of chocolate. 32 .
Odpowiedz
#13
Witam, bardzo dziwne objawy w zależności od rozgrzania Huh?
Proszę nie czekać z zapytaniami, proszę pisać na PW, e-maila, SMS, telefon.
Super opis : http://klubzafira.pl/forum/index.php/topic,2424.0.html
Jak to nie pomoże, to dziwne objawy, drgania mogą dać luzy, zużyte łożyska !!!
Na tym forum dla klubowiczów wykonuję wymianę gratis !!!
Najczęstsza wymiana to łożyska zamykające wałki napadowe nad 6-biegiem !!!

Wszystkie łożyska 8 szt.  nowe firmy TIMKEN:
- wałek główny sprzegłowy ( 2 X 150,- zł ),
- 2 wałki pośrednie napadowe ( dół 2 x 350,-) + zamknięcie góra (2 x 200,-),
- mechanizm róşnicowy ( 2 x 300,- ),

Dla wszystkich z takimi objawami lub podobnymi skrzyni, proszę nie czekać z zapytaniami, proszę pisać na PW, e-maila, SMS, telefon kom +48 603978275, tel dom +48 618614887, pozdrawiam Mirosław

Odpowiedz
#14
Hi All,

the cables on the zafira have a tendency  to dry out due to the heat from the engine causing stiffness,
try removing the dust covers at the top of the cables and dribble some thin oil down them, this may help. 35 .
rick. 
Odpowiedz
#15
Witam, w dniu wczorajszym miałem skrzynie z podobnymi objawami jak powyżej. Astra h Z19DTH z Bełchatowa tel. klienta 663857293 już dzisiaj skrzynia zamontowana wszystko OK !!! Wymieniłem dwa łożyska zamykające wałki napadowe oraz łożysko oporowe, pozdrawiam Mirosław
Odpowiedz
#16
Dla mających podobny problem porada kolegi robet, którą udzielił mi przy okazji odpowiedzi na inne pytanie:

(2013-Sie-06, 11:05)robet link napisał(a):Co do lewarka, to musisz dostać się do wybieraka przy skrzyni. Wyciągnij akumulator, zdemontuj półkę pod nim i będziesz miał super dostęp. Odczep linki wywaĹźając je śrubokrętem, następnie wyciągnij sworzeń z kulką, na ktĂłry załoĹźona jest jedna z linek, trzyma go tylko blaszka zabezpieczająca i wyczyść dobrze do gładkiego drobnym papierem ściernym. Nasmaruj i złóż  wszystko z powrotem. Powinno być juĹź wszystko w porządku. Ja nasmarowałem olejem silnikowym, ale nie wiem czy nie lepszy był by smar miedziowy. U mnie od pół roku jest wszystko ok.

Publikuję tu, bo kilka osób pytało mnie na priv czy poradziłem sobie z tym problemem, bo mają to samo w astrach i vectrach.
Odpowiedz
#17
Hi all,
Here in the UK we are replacing the gearbox bearings with upgraded SKF bearings,
I have a very slight whine on 3-4 gears so first i am changing the gearbox oil to Millers crx 75w/ 90 nt fully synthetic to see if that will quieten the box down,
I will not use Opel 75w / 80 as it is too thin when oil gets hot and does not lubricate the bearings properly hence bearing collapse 5 ,
Keep up the good work chaps,
Rick.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości