2016-Lis-11, 21:07
Stosuj proszÄ edytor tekstu, bo nie da siÄ tego czytaÄ. Jak luĹşna Ĺwieca? Sama siÄ wykrÄciĹa? UrwaĹa?
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
{B} 1.9 CDTI - Z19DTH - Silnik gaĹnie w czasie jazdy ! | Mundurowy | 15 | 10 063 |
2018-Paż-30, 21:45 Ostatni post: krzygys |
|
{B} 1.9 -Kolektor, nastawnik, klapy wirowe w Z19DTH - usterki, diagnoza, naprawa | cruyf | 109 | 56 819 |
2018-Wrz-25, 23:18 Ostatni post: zafira2007 |
|
{B} 1.9 CDTI - Z19DT - biaĹy dym po odpaleniu i dĹugo krÄci | Zyga | 31 | 9 251 |
2018-Wrz-12, 08:09 Ostatni post: Krawiec |
{B} 1.9 CDTI - Ĺwiece Ĺźarowe - usterki, diagnoza, wymiana, jakie
|
2016-Lis-11, 21:07
Stosuj proszÄ edytor tekstu, bo nie da siÄ tego czytaÄ. Jak luĹşna Ĺwieca? Sama siÄ wykrÄciĹa? UrwaĹa?
2016-Gru-24, 11:58
Czy powodem uszkodzonej Ĺwiecy mogÄ
byÄ poszarpania silnika podczas jazdy? Czy Ĺwiece sÄ
tylko potrzebne do rozruchu? Dodam Ĺźe po postoju przez noc na zewnÄ
trz przy temp -4 po odpaleniu mam wraĹźenie Ĺźe trochÄ nierĂłwno pracuje i spalanie na postoju jest w granicach 2.2L i chmura z rury po ok 30sek-60sek spalanie wraca na 1.4L a gdy siÄ juĹź trochÄ nagrzeje 0.9-1L
![]() ![]()
Ĺwiece tylko do rozruchu sÄ
potrzebne  a jak kompresja zdrowa to i bez Ĺwiec zapali. KaĹźde poszarpywanie w trakcie juĹź pracy silnka to juĹź coĹ innego, a Ĺźe masz z19dth to loteria. Wysokie spalanie na kompie przy jedzdzie na luzie to normlane, takie sobie gĹupoty komp pokazuje, u mnie teĹź.
2017-Sty-15, 16:54
Witam, wymieniĹem komplet Ĺwiec, kontrolka dalej siÄ paliĹa pomimo skasowania - bĹÄ
d 038008, po odpaleniu przez kilka sekund do 1 minuty siÄ pali kontrolka. Mechanik stwierdziĹ, Ĺźe sterownik padĹ - wymieniony. BĹÄ
d w dalszym ciÄ
gu wyskakuje, a po nocy mroĹşnej trzeba dĹugo krÄciÄ Ĺźeby odpaliĹ, tak jakby Ĺwiece nie grzaĹy. Wg mechanika prÄ
d dochodzi do Ĺwiec, ale muszÄ chyba sam to sprawdziÄ albo daÄ autko do innego.
W miarÄ moĹźliwoĹci sprawdziĹem napiÄcie i masÄ ktĂłre dochodzÄ do sterownika: zasilanie 12 v na staĹe z aku - ok; 12 v przy wĹÄ czonym zapĹonie - ok; masa - ok; Pin nr 8 przy wĹÄ czonym zapĹonie podaje wartoĹÄ 10,9 v, a z tego co znalazĹem opis pinĂłw powinno byÄ 12 v. Czy ktoĹ miaĹ podobne problemy?
2017-Sty-15, 21:56
Z tego co pamiÄtam, w Opcomie moĹźna zrobiÄ test sterownika Ĺwiec. Do tego podczas wykonania testu, moĹźna sprawdziÄ spadek napiÄcia w testmode. JeĹli Ĺwiece bÄdÄ
grzaÄ, na pewno napiÄcie spadnie
2017-Gru-20, 11:29
Witam. Taka sytuacja. PostanowiĹem wymieniÄ Ĺwiece Ĺźarowe w zafirze ( 1.9 cdti 150KM) 06r. O dziwo przyszĹy mrozy i zaczÄ
Ĺ silnik dĹuĹźej krÄciÄ. Ale odpalaĹ. Problem ukazaĹ siÄ wĂłwczas gdy chciaĹem te wykrÄcone Ĺwiece sprawdziÄ multimetrem i bezpoĹrednio podĹÄ
czajÄ
c do akumulatora... WykrÄciĹem, sprawdziĹem lecz Ĺźadna nie dziaĹaĹa (Beru 546 276 010; FGP 55427863; 11V 6811). Nie wiem dlaczego ale nie miaĹem Ĺźadnego bĹÄdu. Czy to moĹźliwe?
2017-Gru-20, 13:23
(2017-Gru-20, 11:29)tizet napisał(a): Witam. Taka sytuacja. PostanowiĹem wymieniÄ Ĺwiece Ĺźarowe w zafirze ( 1.9 cdti 150KM) 06r. O dziwo przyszĹy mrozy i zaczÄ Ĺ silnik dĹuĹźej krÄciÄ. Ale odpalaĹ. Problem ukazaĹ siÄ wĂłwczas gdy chciaĹem te wykrÄcone Ĺwiece sprawdziÄ multimetrem i bezpoĹrednio podĹÄ czajÄ c do akumulatora... WykrÄciĹem, sprawdziĹem lecz Ĺźadna nie dziaĹaĹa (Beru 546 276 010; FGP 55427863; 11V 6811). Nie wiem dlaczego ale nie miaĹem Ĺźadnego bĹÄdu. Czy to moĹźliwe?A przekaznik jak? Choc gd6yby on to bledy by byly. WysĹane z mojego SM-G950F przy uĹźyciu Tapatalka |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|