na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {A} Skrzynia biegĂłw wydaje dziwny dĹşwięk trykania. amikot 8 428 2018-Paż-20, 18:07
Ostatni post: amikot
  {A} Skrzynie biegĂłw F17 monterro 2 641 2018-Cze-14, 10:33
Ostatni post: bodek10
  {A} Linki zmiany biegĂłw Szuwarek 4 1 559 2017-Sty-29, 18:27
Ostatni post: Szuwarek
Ocena wątku:
  • 67 głosów - średnia: 3.24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{A}Rodzaje skrzyń biegów w 2.2DTI - pomoc w dobraniu odpowiedniej.

Witam
Od tygodnia usilnie poszukuje skrzyni biegow (ogloszenie w dziale kupie) .Jest to f23 w zosi 2.2dti z 2003 roku.Mechanizm zmiany biegow jest na "precie" a nie na linkach a obudowa piatego biego "d*pa" jest aluminiowym odlewem a nie przykreconą metalowa zaslepka.Prosze o pomoc ew.link do aukcji z prawidlowa skrzynia bo mi juz brakuje checi,moja skrzynia jest w rozsypce a kazdy zlomowiec w okolicy ma F23 innego typu.Nie jestem mechanikiem,nie znam sie na tym,mechanizm lewarka sprawdzilem sam a o korpusie aluminiowym powiedzial mi mechanik ktory ja ogladal i ma ja wymieniac.

[Obrazek: skrzynia]

[size=0.7em]Prefiks, korekta tytułu//marsuc[/size]
Odpowiedz
Może tu ja tam zakupiłem ale wujek google ci wyszuka bliżej ślij do nich maila o info na temat to ci coś więcej powiedzą.
http://www.skrzynie.com.pl/skrzynia-bieg...i-f23.html
Odpowiedz
kurtus, jeśli faktycznie masz ZA z silnikiem Y22DTR to musi tam skrzynia F35 a nie F23 - ta druga występuje z silnikami Y20DTH

Sprawdziłem to na przykładzie 37 nr VIN dla ZA 2,2 DTI - we wszystkich przypadkach jest:

M63 RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW, 5-BIEGOWA, TYP F35
Odpowiedz
dziekuje za odpowiedzi,faktycznie po winie wyszlo
M63 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5-BIEGOWA,TYP F35

teraz pozostaje mi dlugo szukac i slono zaplacic

pozdrawiam
Odpowiedz
kurtus, LINK: allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=skrzynia+f35
Odpowiedz
(2012-Paż-25, 15:41)Woytas link napisał(a):kurtus, LINK: allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=skrzynia+f35