na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  odcięcie zapłonu lena 4 1 661 2013-Wrz-05, 15:33
Ostatni post: Kaliope
Ocena wątku:
  • 14 głosów - średnia: 3.21
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zabezpieczenia przeciwkradzieżowe - moduł odcięcia zapłonu
#1
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć ewentualnie rozrysować łopatologicznie podłączenie tego modułu odcięcia zapłonu? 

http://www.bartsoft.pl/produkty/show/18/...plonu.html

[Obrazek: 8cbcde0b417639e8m.jpg]

Według instrukcji:
1. Czerwony  kabelek pod + po stacyjce, - to jest oczywiste
2. masa – to jest oczywiste

i teraz tego kompletnie nie rozumiem:
3. dwa niebieskie wpinamy w szereg z zabezpieczanym obwodem

Zabezpieczanym obwodem jest co? Rozrusznik? Nie śmiejecie się ze mnie bo z fizyki orłem nie byłem…ale podpowiedzcie mi ‘jak’ i ‘w co’ tymi dwoma kabelkami trzeba się wpijać szeregowo   
Odpowiedz
#2
albo rozruch, albo pompa paliwa...nie chwal się co wybrałeś wink
Podpowiem, że przy np lpg pompa paliwa nie jest dobry rozwiązaniem wink
Odpowiedz
#3
1. czyli trzeba znaleźć przewód od np rozrusznika, rozciąć go  i do jednego końca jeden niebieski, a do drugiego drugi niebieski? 

2. rozumiem, że do np. rozrusznika czy też pompy paliwa idą dwa przewody, + i masa. Do którego trzeba się wpiąć ? do plusa ? czy to nie ma znaczenia?
Odpowiedz
#4
moĹźesz jak najbardziej na "+"

Pamiętaj nie musi to być rozrusznik, może być zasilenie np sterownika silnika, cewki, itp wink
Odpowiedz
#5
(2012-Lis-19, 14:57)kaliope link napisał(a):1. czyli trzeba znaleźć przewĂłd od np rozrusznika, rozciąć go  i do jednego końca jeden niebieski, a do drugiego drugi niebieski?

dokładnie

(2012-Lis-19, 14:57)kaliope link napisał(a):2. rozumiem, Ĺźe do np. rozrusznika czy teĹź pompy paliwa idą dwa przewody, + i masa. Do ktĂłrego trzeba się wpiąć ? do plusa ? czy to nie ma znaczenia?

proponuje na plusie

warto wpiąć się w przewód w trudno dostępnym miejscu (pompa,rozrusznik,cewka każdy obwód który uniemożliwi zrobienia wrrryyy…) nie przy przekaźnikach/bezpiecznikach przy tego typu patentach im więcej fantazji przy wyborze miejsca wpięcia tym bardziej się napoci i zniechęci amatora cudzej własności 
Odpowiedz
#6
A ja mam takie pytanie....jak oddać samochód do warsztatu i nie zdradzić miejsca usytuowania przełącznika? Czy trzeba urządzenie zdemontować? Czasem może nie być na to czasu ani sprzyjających okoliczności.

Przecież powszechnie wiadomo, że w warsztatach niektórzy tylko czekają na takie okazje aby dorobić kluczyk, poznać zabezpieczenia itp. 26
Odpowiedz
#7
takie urządzenie powinno mieć tryb serwisowy...tzn, oddajeszc do mechanika wcześniej wykonując jakąś zaprogramowaną sekwencje...np przytrzymanie dłużej przycisku ( deaktywacja) itp
Odpowiedz
#8
....tutaj się zgodzę - powinno, ale czy posiadaHuh??
Odpowiedz
#9
Ja takie coś miałem zamontowane w Viki i bardzo sobie chwaliłem. Było podpięte pod przewód od pompy paliwa - szeregowo. Miałem dwie możliwości rozbrojenia tego, ja podłączyłem to tak:
- było trzeba zrobić dwie rzeczy, włączyć ogrzewanie tylnej szyby i dotknąć odpowiedniej śrubki i jednocześnie dotykając drugą ręką do masy samochodu, np. miałem wkręt koło hamulca ręcznego i tam dotykałem masy.
Tak jak pisze kolega Piolo, dobrze jak by ta blokada miała stan serwisowy, czyli możliwość wyłączenia bez rozbierania, bo wtedy nie ma problemu jak oddajesz auto do mechanika.
Ja ogólnie to polecam 31 , według mnie jest to super zabezpieczenie, poszukaj na alledrogo blokady właśnie z tą funkcją serwisową
Odpowiedz
#10
(2012-Lis-19, 14:57)kaliope link napisał(a):1. czyli trzeba znaleźć przewĂłd od np rozrusznika, rozciąć go  i do jednego końca jeden niebieski, a do drugiego drugi niebieski? 


z wyborem kabelka trzeba uważać, bo np kabelek od rozrusznika jest nie bez powodu grubszy od pozostałych i wpięcie w niego tego "czegoś" skończy się wcześniej czy później niemożliwością uruchomienia samochodu - ten moduł nadaje się do wpięcia w "sterowanie", a nie "zasilanie"
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości