na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Opony letnie, zimowe i całoroczne JaGoDkA 37 12 138 2018-Lip-24, 10:02
Ostatni post: fanrp
  {Info} Opony Zimowe 205/55R16 91T NOKIAN WR D3 celius 16 1 582 2018-Sty-06, 18:43
Ostatni post: Mucha
  Gdzie warto kupować teraz opony? Kkrzysztof 10 801 2017-Lis-27, 11:53
Ostatni post: QRZOL
Ocena wątku:
  • 17 głosów - średnia: 3.29
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[A,B,C] Opony zimowe - polecane typy, rodzaje, jakich firm
#31
A moje Pirellki sprawdzają się w każdych warunkach zimowych. 17
Odpowiedz
#32
Ja załozyłem poleone przez krasnala Dębice HP. Trochę mnie wkurzają bo lubię się czasem trochę poślizgać i pojeździć boczkiem a tu zonk. Żeby wprowadzić auto w poślig trzeba dość mocno trzepnąć rękawem i mieć troszkę na budziku.Tył trzyma moim zdaniem wyśmienicie. Co do przodu i co do TC to kwestia jak agresywnie wciska się pedał gazu. Ja czasem lubie jak rzeczy zamontowane w aucie pokazują że są 27 a czasem je zupełnie wyłączam (wtedy frajda jeszcze fajniejsza). Moim skromnym zdaniem gumy BDB jak na cenę za jaką je kupiłem
Odpowiedz
#33
Ciekawe porĂłwnanie. Auta maja ten sam silnik i ten sam rozmiar opon, ale

Granatowa Yeti jest 4x4 na letnich gumach

Szara Yeti ma napęd tylko na przód, ale jest na zimówkach

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7l2cMlNRX_A[/youtube]
Odpowiedz
#34
Mam dokładnie ten sam model Hankooka co racool.
Tylko w rozmiarze 195/65 R15 91T
Samochód idzie jak po szynach, bardzo dobrze spisują się szczególnie na błocie pośniegowym.
Odpowiedz
#35
Potwierdzam wszystkie pozytywy o Hankookach smile
Odpowiedz
#36
A ja mam zimowe regenerowane w zeszłym roku nowe bo po co przepłacać ;-) Normalne nowe opony nieużywane kupuje tylko na sezon letni. I nie narzekam

Wysłane z mojego GT-I9100
Odpowiedz
#37
Nie zgodzę się z Tobą hahorek. Opona jest jedynym elementem łączącym auto z nawierzchnią, w głównej mierze droga hamowania zależy nie od hamulców jak się wydaje lecz od opon, z przyczepnością na zakrętach sprawa wygląda podobnie. Wszystkie testy jakie udało mi się przeczytać pokazują jak duża różnica w przyczepności jest pomiędzy oponami nowymi a oponą regenerowaną czy chińską.
Oczywiście nie oceniam konkretnyh indywidualnyh decyzji, lecz sądzę że stwierdzenie "po co przepłacać" nie ma uzasadnienia.
Pozdro
Odpowiedz
#38
Oczywiscie że się zgadzam.  Patrze jednak takimi kategoriami że kupuje też nowa oponę a nie używana bieżnik zatem też ma ok 9mm chyba w nowych są gorsze warunki na drogach i jeżdżąc tylko po mieście nie rozwija się zwrotnych prędkości wiec taka mi w zupelnosci wystarcza.  Ale wszystko zależy od zasobności portfela bo z drogiej strony prawdę mówiąc wymieniając podzespoły w aucie nie patrze i nie myślę kategoriami najtańsze. W przypadku zimowej opony owszem wink nowa ale wcale nie musi kosztować nie wiadomo ile.
Jak ktoś w ogóle nie myśli o bezpieczeństwie swoim i bliskich,  pasażerów to przez cały rok jeździ na letnich.  Znam kilka takich osób smile

Wysłane z mojego GT-I9100
Odpowiedz
#39
a ktoś słyszał coś o GY UltraGrip 8? bo ponoc gorsze od 7+
Ostatnio miałem UltraGrip 7+, ale troche sie zużyły i sprzedałemsmile najwyższy czas cos zakupic
Odpowiedz
#40
Dla mnie pięknie ryły w śniegu Frigo 2 i Uniroyale.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości