na dół
Ocena wątku:
  • 15 głosów - średnia: 3.27
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{C} - Silniki Zafira C Tourer
#31
(2017-Lip-19, 06:38)Kaliope napisał(a): w SIDI bym się w życiu nie pchał, bardzo nowatorskie rozwiązania z dwoma rozrządami po dwóch stronach silnika, do tego bezpośredni wtrysk,  dysze natryskujące olej na dno tloka. Natomiast 170CDTi jak mniemam to dokładnie do samo co poprzednie 160 cdti, czyli bez wad.  Zapewne tylko inna mapa, może inne turbo, ale oczywiście nowość w postaci AdBlue.

Czyli pozostaje 1,4 ?  chytry
Opel Zafira Tourer 1,4 NET 157 KM, 273 Nm chytry
Renault Clio III 1,2 TCE 135 KM
Odpowiedz
#32
Tak, wygląda na to, że 1.4 turbo to baaaaardzo udana jednostka. Sam się nią mocno interesuje bo w przyszłości być może jej zakosztuje. W pierwszych modelach siadały kolektory ssące...a potem już nic. Nie znam ani jednej typowej przypadłości.
Przebacz nie 7 razy, lecz aż 77 razy. (Mateusz 18,21-35)
Odpowiedz
#33
ehh te dylematy.. miasta prawie nie robię a kucy człowiek chce jak najwięcej ..
## Regenerowane zawory do 1.3, 1.7, 1.9, 2.4
## Zestawy naprawcze wiązki drzwi tył ASTRA / ZAFIRA / VECTRA / SIGNUM
Odpowiedz
#34
W sumie 1.6 SIDI montowane w Astrach i Insigniach nie widziałem wielkich narzekań.
Na 1.4 na astra klub psioczą o pękających tłokach w przebiegach nawet 18tyś.
## Regenerowane zawory do 1.3, 1.7, 1.9, 2.4
## Zestawy naprawcze wiązki drzwi tył ASTRA / ZAFIRA / VECTRA / SIGNUM
Odpowiedz
#35
nic nie słyszałem i pękających tłokach, wrzuć linka
Przebacz nie 7 razy, lecz aż 77 razy. (Mateusz 18,21-35)
Odpowiedz
#36
Zastanawia mnie trwałość sprzęgła i koła dwumasowego. U mnie przebieg 139 kkm i sprzęgło kwalifikowało się do wymiany a po demontażu koła okazało się że też na wykończeniu - mimo braku objawów.
Być może to ścierwo "Start-Stop" przyczynia się w pewnym stopniu do szybszego zużycia koła ? W końcu silnik gaśnie dopiero po puszczeniu sprzęgła.
Opel Zafira Tourer 1,4 NET 157 KM, 273 Nm chytry
Renault Clio III 1,2 TCE 135 KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości