na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {B} Wibracje kierownicy przy większych prędkościach celius 16 825 2018-Kwi-27, 19:50
Ostatni post: pablito999
  {B} Metaliczny dĹşwięk przy skręcaniu. lepszy 3 873 2017-Kwi-13, 11:53
Ostatni post: lepszy
  {B} Metaliczny podĹşwięk przy skręcaniu l3cho 0 768 2016-Cze-26, 10:10
Ostatni post: l3cho
Ocena wątku:
  • 48 głosów - średnia: 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} Piszczenie przy prawym tylnym kole
#1
Witam. Mam dość uciążliwy problem. Po przejechaniu dużej ilości kilometrów i dobrego dogrzania hamulców z tylnego prawego koła wydobywa się piszczący dzwięk, tak jakby coś ocierało, ale nie wiem... Nic nie ociera i klocki ścierają się równo. Jak pokonałem około 500km to tak się wszystko nagrzało że aż kołpak był gorący. Problemu z hamowaniem nie ma. A i ten pisk wydobywa się tylko wtedy gdy kierownica jest przekręcona ( nawet bardzo delikatnie ) w prawo, jeśli w lewo lub prosto to nic się nie dzieje. W czym może być problem? Pozdrawiam!
Odpowiedz
#2
Obstawiam na 99% klocek który delikatnie dotyka tarczy gdyż może mieć luz i jak przekręcisz wtedy dotyka lub nie.
Odpowiedz
#3
klocki siedzą ciasno, a po drugie to w takim razie piszczałby cały czas a nie tylko wtedy gdy się nagrzeje
Odpowiedz
#4
mnie kiedyś piszczało w przednim kole - okazało się że to osłona klocków dotykała tarczy
Odpowiedz
#5
Sprawdź czy linka ręcznego dobrze odbija. Miałem to samo.

Wysłane z mojego Grand X In za pomocą Tapatalk 2

Odpowiedz
#6
Jakby nie odbijała to wydaje mi się że piszczało by cały czas a nie tylko wtedy gdy się przejedzie dobry kawałek drogi, i piszczało by w dwóch kołach
Odpowiedz
#7
Zależy. Ja miałem tak że piszczało i grzało mi się tylko jedno koło, po przejechaniu ok 100 - 200 km. Róznie. Podpowiadam tylko trop.
Odpowiedz
#8
(2013-Kwi-24, 21:42)karolp1993 link napisał(a):Podpowiadam tylko trop.
Ty nie masz podpowiadać tropu tylko masz 100% diagnozę przez forum postawić. 25 25 25

Tego wymagają nowicjusze.
Odpowiedz
#9
Problemu przez forum, na odległość i z małą ilością informacji nawet Dr. House by nie rozwiązał. W moim przypadku gumki od ręcznego sparciały, dostał się tam piach, brud i kurz przez co linka z jednej strony nie odbijała co powodowało nagrzewanie się tarczy hamulcowej i klocków. Więc to autor tematu też ma do sprawdzenia. A jak jesteś taki dobry to pozostawiam pole do popisu wink
Odpowiedz
#10
Ja nie oczekuje 100% przyczyny, tak samo jak Karol zasugerowałem
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości