Opis dla tych ktĂłrym siÄ dzieje coĹ niedobrego z odbiorem stacji radiowych - u mnie bardzo maĹa czuĹoĹÄ radia; w mieĹcie zanikajÄ
ce stacje; poza miastem prawie brak odbioru.
Podejrzenie padĹo na antenÄ i znajdujÄ cy siÄ w niej przedwzmacniacz.
Zaczynamy od gĂłrnej listwy ktĂłra w przypadku rozbierania plastikĂłw musi byÄ zdemontowana pierwsza - w naszym przypadku wystarcza zdemontowanie tylko jej.
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img833/5707/p5h1.jpg[/img]
Listwa nie jest przykrÄcana - trzyma siÄ na 5 zatrzaskach - najwygodniej jest zaczÄ Ä jÄ odpinaÄ od strony uszczelek tylnej klapy. Od strony kabiny sÄ jeszcze 2 zaczepy na ktĂłre musimy uwaĹźaÄÂ przy wyjmowaniu.
Z bliska wyglÄ da to tak:
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img823/2677/1zf9.jpg[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img827/1606/mvke.jpg[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img59/4959/vd4z.jpg[/img]
Listwa trzyma teĹź podsufitkÄ - wyciÄ gamy jÄ w kierunku tyĹu auta.
Po jej zdjÄciu mamy juĹź dostÄp do spodniej strony mocowania anteny (i przy okazji do wiÄ zki od tylnej klapy oraz oĹwietlenia tylnego rzÄdu)
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img10/8871/3ng6.jpg[/img]
Samo zĹÄ cze wiÄ zki anten to niebieski element po prawej stronie.
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img822/7751/yhkp.jpg[/img]
Aby je rozĹÄ czyÄ naleĹźy podwaĹźyÄ taki "jÄzyczek" tak aby jasnoniebieska blokada mogĹa siÄ wysunÄ Ä. WyciÄ gamy go w lewo - jasnoniebieska czÄĹÄ zĹÄ cza (wtyczka). Gniazdo pozostaje zamocowane w suficie.
NastÄpnie za pomocÄ klucza 17 odkrÄcamy nakrÄtkÄ trzymajÄ cÄ podstawÄ anteny od strony kabiny - delikatnie odchylajÄ c podsufitkÄ w dĂłĹ.
DziÄki temu moĹźemy, po przeĹoĹźeniu tej nakrÄtki przez zĹÄ cze wyciÄ gnÄ Ä podstawÄ od zewnÄtrznej strony dachu.
[img height=150 width=112]http://imageshack.us/a/img541/3320/aj32.jpg[/img]
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img560/3162/60hv.jpg[/img]
ZwrĂłÄcie uwagÄ na wyglÄ d i czystoĹÄ uszczelki - u mnie wyglÄ daĹa to tak sobie (chociaĹź elektronika w Ĺrodku podstawy jest doĹÄ Ĺadnie uszczelniona silikonem (Ĺrubki i krawÄdĹş)
JeĹźeli tylko wymieniacie podstawÄ to teraz wystarczy wszystko zĹoĹźyÄ w odwrotnej kolejnoĹci - jeĹźeli chcecie coĹ jeszcze podziaĹaÄ wewnÄ trz podstawy to naleĹźy odkrÄciÄ 4 wkrÄty od dolnej strony podstawy (zalane silikonem w ramach uszczelnienia a nastÄpnie wyciÄ gnÄ Ä zewnÄtrznÄ czÄĹÄ (czarnÄ ) do gĂłry.
U mnie problemem okazaĹo siÄ pÄkniÄcie czarnego plastiku przez ktĂłre woda dostaĹa siÄ do Ĺrodka i narozrabiaĹa w elektronice. Dla ciekawych wyglÄ d "wnÄtrznoĹci" podstawy:
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img199/3277/c96g.JPG[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img43/7338/elbv.jpg[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img600/4877/wls5.jpg[/img]
Co ciekawe - w podstawie jest teĹź antena GPS ale teraz gdy mam zdemontowanÄ podstawÄ w naprawie to i tak nie mam problemĂłw z uĹźywanie GPS (albo ma wiÄc jeszcze jednÄ antenÄ albo poprzedni wĹaĹciciel podĹÄ czyĹ innÄ ? - bo sĹabo grajÄ ce radio miaĹem "od nowoĹci w Polsce
").
I jeszcze widok czarnej czÄĹci w ktĂłrej miaĹem pÄkniÄcie:
[img height=150 width=112]http://imageshack.us/a/img854/9500/5on5.jpg[/img]
Jak widaÄ poĹÄ czenie pomiÄdzy batem anteny a wejĹciem do przedwzmacniacza jest wykonane za pomocÄ trzpienia wchodzÄ cego w blaszkÄ pomiÄdzy pĹytkami.
MateriaĹ dydaktyczny oraz zdjÄcia, zgodnie z UstawÄ z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i UstawÄ z dnia 8 lipca 2010 r. o zmianie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowiÄ mojÄ wĹasnoĹÄ intelektualnÄ . Wszelkie kopiowanie, udostÄpnianie bez mojej wiedzy stanowiÄ bÄdzie podstawÄ do wszczÄcia postÄpowania sÄ dowego.
krzysiul
Podejrzenie padĹo na antenÄ i znajdujÄ cy siÄ w niej przedwzmacniacz.
Zaczynamy od gĂłrnej listwy ktĂłra w przypadku rozbierania plastikĂłw musi byÄ zdemontowana pierwsza - w naszym przypadku wystarcza zdemontowanie tylko jej.
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img833/5707/p5h1.jpg[/img]
Listwa nie jest przykrÄcana - trzyma siÄ na 5 zatrzaskach - najwygodniej jest zaczÄ Ä jÄ odpinaÄ od strony uszczelek tylnej klapy. Od strony kabiny sÄ jeszcze 2 zaczepy na ktĂłre musimy uwaĹźaÄÂ przy wyjmowaniu.
Z bliska wyglÄ da to tak:
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img823/2677/1zf9.jpg[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img827/1606/mvke.jpg[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img59/4959/vd4z.jpg[/img]
Listwa trzyma teĹź podsufitkÄ - wyciÄ gamy jÄ w kierunku tyĹu auta.
Po jej zdjÄciu mamy juĹź dostÄp do spodniej strony mocowania anteny (i przy okazji do wiÄ zki od tylnej klapy oraz oĹwietlenia tylnego rzÄdu)
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img10/8871/3ng6.jpg[/img]
Samo zĹÄ cze wiÄ zki anten to niebieski element po prawej stronie.
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img822/7751/yhkp.jpg[/img]
Aby je rozĹÄ czyÄ naleĹźy podwaĹźyÄ taki "jÄzyczek" tak aby jasnoniebieska blokada mogĹa siÄ wysunÄ Ä. WyciÄ gamy go w lewo - jasnoniebieska czÄĹÄ zĹÄ cza (wtyczka). Gniazdo pozostaje zamocowane w suficie.
NastÄpnie za pomocÄ klucza 17 odkrÄcamy nakrÄtkÄ trzymajÄ cÄ podstawÄ anteny od strony kabiny - delikatnie odchylajÄ c podsufitkÄ w dĂłĹ.
DziÄki temu moĹźemy, po przeĹoĹźeniu tej nakrÄtki przez zĹÄ cze wyciÄ gnÄ Ä podstawÄ od zewnÄtrznej strony dachu.
[img height=150 width=112]http://imageshack.us/a/img541/3320/aj32.jpg[/img]
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img560/3162/60hv.jpg[/img]
ZwrĂłÄcie uwagÄ na wyglÄ d i czystoĹÄ uszczelki - u mnie wyglÄ daĹa to tak sobie (chociaĹź elektronika w Ĺrodku podstawy jest doĹÄ Ĺadnie uszczelniona silikonem (Ĺrubki i krawÄdĹş)
JeĹźeli tylko wymieniacie podstawÄ to teraz wystarczy wszystko zĹoĹźyÄ w odwrotnej kolejnoĹci - jeĹźeli chcecie coĹ jeszcze podziaĹaÄ wewnÄ trz podstawy to naleĹźy odkrÄciÄ 4 wkrÄty od dolnej strony podstawy (zalane silikonem w ramach uszczelnienia a nastÄpnie wyciÄ gnÄ Ä zewnÄtrznÄ czÄĹÄ (czarnÄ ) do gĂłry.
U mnie problemem okazaĹo siÄ pÄkniÄcie czarnego plastiku przez ktĂłre woda dostaĹa siÄ do Ĺrodka i narozrabiaĹa w elektronice. Dla ciekawych wyglÄ d "wnÄtrznoĹci" podstawy:
[img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img199/3277/c96g.JPG[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img43/7338/elbv.jpg[/img][img height=150 width=200]http://imageshack.us/a/img600/4877/wls5.jpg[/img]
Co ciekawe - w podstawie jest teĹź antena GPS ale teraz gdy mam zdemontowanÄ podstawÄ w naprawie to i tak nie mam problemĂłw z uĹźywanie GPS (albo ma wiÄc jeszcze jednÄ antenÄ albo poprzedni wĹaĹciciel podĹÄ czyĹ innÄ ? - bo sĹabo grajÄ ce radio miaĹem "od nowoĹci w Polsce

I jeszcze widok czarnej czÄĹci w ktĂłrej miaĹem pÄkniÄcie:
[img height=150 width=112]http://imageshack.us/a/img854/9500/5on5.jpg[/img]
Jak widaÄ poĹÄ czenie pomiÄdzy batem anteny a wejĹciem do przedwzmacniacza jest wykonane za pomocÄ trzpienia wchodzÄ cego w blaszkÄ pomiÄdzy pĹytkami.
MateriaĹ dydaktyczny oraz zdjÄcia, zgodnie z UstawÄ z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i UstawÄ z dnia 8 lipca 2010 r. o zmianie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowiÄ mojÄ wĹasnoĹÄ intelektualnÄ . Wszelkie kopiowanie, udostÄpnianie bez mojej wiedzy stanowiÄ bÄdzie podstawÄ do wszczÄcia postÄpowania sÄ dowego.
krzysiul