na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {A} Opel Zafira A 1.6 16V 2005 r. - żółty kluczyk, błędy 1122, 1550, 1220, tryb serwisowy lukam@zmc 9 705 2018-Sie-04, 18:53
Ostatni post: rafael
  [A] Naprawa silniczka obiegu wewnętrznego celius 16 13 694 2018-Cze-10, 23:50
Ostatni post: sadekkina
  {A} nowy pilot sebsu85 6 1 202 2016-Sie-09, 18:14
Ostatni post: sebsu85
Ocena wątku:
  • 35 głosów - średnia: 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{A} Pilot - kluczyk centralnego zamka - usterki, diagnoza, naprawa
#1
Witajcie!
Od ok. roku czasu mam  problem z autopilotem. Na początku raz działał a raz nie, po jakimś czasie przestał działać całkowicie. Dziwne, że robiło mi się to samo z kluczykiem zapasowym. "Specjalista'" od alarmów  powiedział, że te oplowskie kluczyki są bardzo wrażliwe na upadki. Mija 2 miesiąc od naprawy, a kluczyk i jeden i drugi  znów nie działa curve .
Czy nadal to wina kluczyka? Czy może jakiegoś nadajnika?
Odpowiedz
#2
Ja przerabiam ten sam temat z pilotami w mojej zośce jak i zośce od ojca. Pokusiłem się nawet o podłożenie pod płytke w pilocie kawałka plastiku żeby wszystko siedziało sztywno, na jakiś czas pomaga ale później zaś wszystko przestaje działac. Zastanawiam się nad kupnem nowej obudowy do pilota może to coś pomoże.
Odpowiedz
#3
Michallot - przede wszystkim na początek, sprawdź obydwa piloty, czy gniazda baterii siedzą dobrze w płytce, czy nie mają zimnych lutów. No i czy baterie są ok wink
Odpowiedz
#4
(2012-Sty-19, 22:13)karolp1993 link napisał(a):przede wszystkim na początek, sprawdĹş obydwa piloty, czy gniazda baterii siedzą dobrze w płytce

W moim przypadku jest to o tyle ciekawe, że baterie są nowe a w jednym z pilotów podstawa baterii jest przylutowana na stałe.
Odpowiedz
#5
raszmen - no ona tam ma być na stałe wink
Odpowiedz
#6
(2012-Sty-19, 22:16)karolp1993 link napisał(a):raszmen - no ona tam ma być na stałe wink

Na chwilę obecną jak rozbierałem 2 piloty moje i 2 od ojca to tylko w jednym było przylutowane na stałe i wyglądało to tak jak by ktoś to lutował w warunkach domowych .
Odpowiedz
#7
Bo te gniazda często gęsto się odlutowują - tak to jest polutowane fabrycznie i od wstrząsów/upadków odpada. Polutuj we wszystkich kluczykach te gniazda i zobacz jak to będzie. Jak się na tym nie znasz to najlepiej jakiemuś elektronikowi znajomemu zleć wink to kilka minut roboty.
Odpowiedz
#8
mój pilot potrafi się sam rozkodować curve gość co wymienia baterie twierdzi że mam rozładowaną....ale czy to możliwe by bateria duracella warta 10zł zużywała się po 1-2 miesiącach skoro przedstawicielom podobno starcza na 3-4 curve
Odpowiedz
#9
Jakby rozładowała się po dwóch latach to bym jeszcze zrozumiał ale po dwóch miesiącach.Ja mam Zośkę trzeci rok i do baterii nie zaglądałem jeszcze..
Odpowiedz
#10
no wlasnie dobra odp ktora wymaga zastanowienia....czy kluczyk robi spiecie jakies czy immo w kluczyku jest do wymiany.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości