na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Szarpanie na lpg foxie 6 481 2016-Lis-03, 20:31
Ostatni post: firek
  {A} 1.6 99' LPG - Czy warto? Opłacalność tej operacji DanJ93 2 613 2015-Lis-03, 10:02
Ostatni post: Jacek2308
  {LPG ZA} NIe przełącza się na LPG arebuk 1 509 2014-Paż-31, 11:43
Ostatni post: arebuk
Ocena wątku:
  • 45 głosów - średnia: 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomoc z kupnem LPG Zafira 1,8 1999.r.
#21
A jaki masz przebieg question
Czasami nie warto zakładać LPG wink - moje zdanie...
Odpowiedz
#22
A co z LPG-tech? Z tego co mi wiadomo pochodzi od tego samego gościa że staga, który rzucił stag i stworzył swoją markę lpg-tech. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to właśnie o..... pieniądze.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
seize the day

Dołącz na fb: http://www.facebook.com/Klub.ZAFIRA

Odpowiedz
#23
Zgadzam się mój gazownik ściśle współpracuje ze Stagiem, i zna osobiście historię powstania LPG-TECH. wink
II   miejsce "Pchanie Krasnala"                II OZKZ Tęgoborze
III  miejsce  Najładniejsza ZB                  II OZKZ Tęgoborze

I  miejsce Best Tuning ZB                        III OZKZ Mikorzyn
II miejsce "Pchanie M@rio z bonusem"     III OZKZ Mikorzyn
III miejsce Wiedza o Zafirze                    III OZKZ Mikorzyn

I miejsce Best Tuning ZB                         IV OZKZ Krasnobród
II miejsce Wiedza o Zefirze                     IV OZKZ Krasnobród

I miejsce Best Tuning ZB                          V OZKZ Chmielno
II miejsce Zwijanie węża strażackiego       V OZKZ Chmielno

Zaliczone wszystkie OLIMPIADY w Bukowinie Tarzańskiej
Żyj tak abyś nie żałował minionego czasu......
Odpowiedz
#24
Trochę odgrzeję starego kotleta: ostatnie 3 lata z hakiem użytkowałem fronterę 2,2 z LPG. U mnie zrobiła 55 tys km. Instalacja polska KME. Zero problemów, filtry wymienione 2 razy. Przy niemal dwutonowym aucie o aerodynamice kiosku ruchu spalanie gazu przy statecznej jeździe nie przekraczało 12 litrów. Oczywiście jazda w terenie czy 140 na autostradzie zmieniało wynik radykalnie - wtedy normą było 16-18 litrów. Jeżeli KME dobrze pracowało w fronterze, to myślę, że i w zafirze powinno dać radę. W końcu to ta sama rodzina silników ECOTEC.
Odpowiedz
#25
@peterpan KME w zafirze na pewno daje radę smile w swojej mam GOLD GT z polecenia kolegi z forum. Po mnie następnym kto zakładał taki reduktor takiej firmy był kolega @warzo z silnikiem identycznym 1.8 smile Rozwiązań jest pełno, najważniejszy jest dobry i tu podkreślam DOBRY gazownik który dobierze instalację odpowiednio do silnika, mniejsza już o firmy.... Unikać należy druciarzy których jest mnóstwo dookoła.....
seize the day

Dołącz na fb: http://www.facebook.com/Klub.ZAFIRA

Odpowiedz
#26
Co do fachowości gazowników to prawda, jeszcze zależy ile chcesz żeby bezawaryjnie działała instalka bo jak chcesz aby latała dłuuugo to załóż Prinsa, ona ma wtryski Keiihin-na dożywotnia gwarancja i znam takie co przelatały po 700 tyś. A sama instalka droga ale wytrzymała, u mnie Prinns ma przelatane 200 tyś. A dlaczego nikt tu nie poleca? Bo nikt takiej nie ma ze względu na koszty. Przy przelocie 200 tysi w Stagu, KME czy nawet BRC wymienisz większość podzespołów z instalacji.
[Obrazek: t1v.gif]

I   OZ Wojtkowizna
II  OZ Tęgoborze
III OZ Mikorzyn
IV  OZ Krasnobród
V   OZ Chmielno

Odpowiedz
#27
Brc jest do 200 tys, potem do wymiany wtryski. Mogą wcześniej paść, zależy jaki filtr wymieniliśmy (poliester czy bibuła) i jak czysto.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości