na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {Info} problem z odpalaniem na zimno jasioC 2 218 2018-Wrz-28, 17:25
Ostatni post: firek
  {A} Stukające koło pasowe 2.2 16v z22se .B. 3 1 128 2015-Cze-03, 15:50
Ostatni post: .B.
  {A} Jaki olej silnikowy wybrać do 2,2 benzyna Z22SE? Bamber 9 10 310 2012-Kwi-08, 20:37
Ostatni post: woytas
Ocena wątku:
  • 21 głosów - średnia: 2.81
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{A} 2.2 16v benzyna- problem z odpaleniem
#21
Słuszna uwaga, sprawdzę smile  Dołożę od siebie tylko tyle, że mam problemy z odpaleniem tylko po dłuższym postoju (min 8h). Muszę kręcić i kręcić, aż w końcu odpalę. Rozrusznik kręci jak wściekły. Jak tylko zaskoczy i "zagada" nawet na paręnaście sekund to potem pali od strzała.

Odpowiedz
#22
Kolego z tą możliwą pękniętą membraną parownika, jest prosty sposób aby to sprawdzić.
Zdejmij wężyk na oko fi 6 z kolektora dolotowego który idzie do parownika. I tą zdjętą końcówkę wężyka włóż do kubka z mydlinami, może być zatyczka od spreyu napełniona np płynem do naczyć z wodą. Jeżeli będą pojawiać się z wylou wężyka bąbelki masz winnego, jeżeli nie, szukasz dalej wink
Odpowiedz
#23
Dodam do wypowiedzi kolegów, że jak miałem ZA  tylko 1.8 z instalką BRC to też miałem kłopoty przy uruchamianiu wł. jak mi się skończył parownik. Podczas porannego uruchamiania wystarczyło lekko dodać gazu i wtedy odpalał praktycznie od razu. A tez właśnie tylko rano było to bardziej odczuwalne i przy ciepłym to już palił sopox.
Ja parownika nie regenerowałem bo chyba wtedy z 200zł  więcej kosztował nowy a po wymianie wszystko wróciło do normy.
Odpowiedz
#24
Witam po dłuższej przerwie. Zastosowałem się do wszystkich rad, niestety nic nie pomagało. Tzn. nie do końca, bo w pierwszej kolejności myślałem, że po odpinaniu podciśnienia z reduktora coś się naprawiło. Jeszcze w ten sam dzień zapaliła się rezerwa benzyny, więc dotankowałem do połowy i Zośka zaczęła odpalać normalnie.  Minął kolejny miesiąc i znowu problem z odpalaniem. Oczywiście przy okazji zapaliła się rezerwa, więc wio na stację i wtedy mnie oświeciło. Jak mam stan rezerwy, a zaczyna się już od mniej więcej 1/4 baku to mam problemy z rozruchem. Generalnie eliminuję pływak, bo już nie raz jeździłem na "głębokiej" rezerwie i problemu nie było. Na chwilę obecną trzymam stan większy niż 1/3 baku paliwa (wtedy RANGE również nie przyczepia się, że mam zasięg 0 km) i jest OK.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości