na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Żarówka {A} Sprzęgło pravyy 1 265 2018-Paż-16, 10:10
Ostatni post: bartf
  {Info} wymiana skrzyni mul123 1 280 2018-Lip-03, 16:47
Ostatni post: Mietas
  {A} Wymiana przegubu wewnętrznego wraz z półosią Jaro 22 11 078 2016-Wrz-16, 18:38
Ostatni post: Jędrek Z
Ocena wątku:
  • 26 głosów - średnia: 3.27
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{A} Sprzęgło, koło dwumasowe - wymiana, diagnoza, objawy oraz koszt naprawy
#1
Jak w temacie. Chciałem robić sam, ale brak czasu i pogoda nie sprzyjają  16 .

W Poznaniu w warsztacie sieciowym zawołali 1600 pln. Pytanie do Was koledzy ile taka przyjemność kosztuje w Waszej miejscowości.

Zakładam, że w małej miejscowości cena będzie lepsza i warto będzie przejechać te kilkadziesiąt kilometrów. Chcę to zrobić w normalnym zakładzie gdzie dostanę fakturę i gwarancję na usługę.

Czy możecie się podzielić swoimi doświadczeniami w tym temacie.
Odpowiedz
#2
Polecam, korzystałem !!! Poniższa informacja Mietka POLECANY/NIEPOLECANY !!! pozdr
AUTOMASZ Poznań, ul. Ławica 32, (Tomasz Turek), tel. 502 414 292 lub 61 86 82 388 - (Mietas) nigdy mnie nie zawiódł i nie był specjalnie drogi, a serwisy oplowskie raczej omijać szerokim łukiem chyba, że będziecie w jakiś sposób zmuszeni.
Odpowiedz
#3
Sprzęgło wymienione i pojawił się problem.

Odnoszę wrażenie, że auto nie przyspiesza jak przedtem. Do 2500 obr. jest ok, ale potem obroty idą w górę, a prędkość właściwie nie rośnie. Jest tak na 1 i 2 biegu.

Powiedziałbym, że sprzęgło zaczyna się ślizgać  26. Macie jakieś pomysły czy sugestie ?

Odpowiedz
#4
(2012-Lut-28, 20:08)marwisn link napisał(a):Sprzęgło wymienione i pojawił się problem.

Odnoszę wrażenie, że auto nie przyspiesza jak przedtem. Do 2500 obr. jest ok, ale potem obroty idą w górę, a prędkość właściwie nie rośnie. Jest tak na 1 i 2 biegu.
Powiedziałbym, że sprzęgło zaczyna się ślizgać  26 . Macie jakieś pomysły czy sugestie ?

Może być źle odpowietrzone lub nie wymienili wysprzęglika tylko samą tarczę + docisk.


Co do ceny 1600zł to chyba wymiana z materiałami (czyli robocizna + materiał z wysprzęglikiem)?
Jeśli tak to cena normalna jak w dużym mieście.
Komplet markowego zestawu Sachs:
sprzęgło kompletne + wysprzęglik + smar kosztuje 960zł do skrzyni F13
Komplet jak w/w ale bez wysprzęglika juz tylko 350zł
Odpowiedz
#5
Wymienione wszystko. Podzespoły LUK'a. Cena w totalu.

DuĹźo roboty z odpowietrzeniem ?
Odpowiedz
#6
Potrzebne 2 osoby, roboty mało tylko, że to powinien zrobić mechanik, który wymieniał, bo za to zapłaciłeś... smile
Zestaw Luka jest tańszy i jakościowo trochę gorszy od Sachsa.
Odpowiedz
#7
(2012-Lut-28, 21:37)tradelux link napisał(a):Potrzebne 2 osoby, roboty mało tylko, Ĺźe to powinien zrobić mechanik, ktĂłry wymieniał, bo za to zapłaciłeś... smile

Mam 2 lata gwatancji na klamoty i 6 miesięcy na robociznę, więc jak najbardziej zrobi to mechanik któremu zapļaciłem  :-).

Brałem klamoty od nich, żeby uniknąć gadki "to napewno wadliwe części". Ich części, ich robota.
Odpowiedz
#8
Sprzęgło się chyba ułożyło bo jest ok  31. Duży plus dla sieciòwki Veu fert na os. Kopernika. Byłem u nich ze cztery razy grymasząc i zawsze było uprzejmie i frontem do klienta  31.
Odpowiedz
#9
No i stało się sprzęgło padło nie mogę wbić żadnego biegu i zośka stoi pod domem.  :20:
Odpowiedz
#10
(2012-Mar-14, 18:04)Domel37 link napisał(a):No i stało się sprzęgło padło nie mogę wbić Ĺźadnego biegu i zośka stoi pod domem.  :20:

No to pewno wysprzęglik. Bedzie bolało.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości