na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZC] 1,4 czy 1,6 - która lepsza pi LPG Michał Kamoń 66 14 948 2018-Sie-29, 16:58
Ostatni post: PolTor
  Fabryczny zbiornik LPG w ZC 1.4T WROCEK 6 1 100 2017-Cze-29, 16:54
Ostatni post: firek
Ocena wątku:
  • 20 głosów - średnia: 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{LPG} LPG do ZC 1.8 140KM, A18XEL oraz A18XER
Witam Panowie.

Jestem na etapie wybierania instalacji LPG do mojej zafiry tourer 2013r. 1.8/140 km(benzyna).
Ponieważ jest to moje pierwsze gazowanie i nie mam doświadczenia postanowiłem zwrócić się o pomoc w dokonaniu właściwego wyboru instalacji na tym forum. Czy mogę liczyć na jakieś sugestie? Z góry dziękuję.
Odpowiedz
Z tego co się doczytałem jest to silnik z normalnym wtryskiem więc nie ma żadnego problemu z instalką sekwencją, ewentualnie nie wiem czy trzeba założyć tam lubryfikator. W takim autku założył bym instalację BRC lub nawet pokusił bym się o założenie Prinsa (najwyższa półka)  i bym nie oszczędzał na instalacji bo auto troszkę jednak kosztowało.
Odpowiedz
poczytaj albo załóż wątek na lpg-forum.pl , na pewno ludzie pomogą. Jednak najpierw upewnij się który masz silnik i ujmij go w temacie wątku. A18XEL czy A18XER ? U nas też wprowadź silnik w profilu
Odpowiedz
Oferta jednej z firm:
Do silników czterocylindrowych nowej generacji polecamy włoską instalacje ZENIT PRO.
Instalacja ta wykonana jest z materiałów bardzo wysokiej jakości (standard IP67), przez co zapewnia dużą trwałość silnikowi jak i samej instalacji.
Japońskie procesory, kontrola temperatury pracy, zabezpieczenia przed przepięciami czy zgodność z EURO 5 to tylko niektóre z cech tej instalacji.
Dajemy 3 lata gwarancji na instalacje ZENIT PRO
Koszt instalacji to 3600 zl
Odpowiedz