na dół
Ocena wątku:
  • 15 głosów - średnia: 3.07
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nielegalne przerĂłbki aut :)
#1
http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Zobacz...omosc.html
Odpowiedz
#2
Wszystkie samochody które zostały zmodyfikowane tak zwany tuning jeżdżą nie legalnie przykładem jest choćby  Tuning Show w Krakowie praktycznie żaden samochód nie przechodzi badań technicznych
Mnie osobiście najbardziej denerwuje jak błazen założy tłumik pseudo sportowy lub xenony
Taki błazen dopiero się orientuje jak ma dziecko i idąc po mieście  słyszy jak wali po uszach motorem albo samochodem
Odpowiedz
#3
Wiadomo , wszystko w granicach rozsądku i estetyki ,i oczywiście nie łamiąc przepisów.
Odpowiedz
#4
(2012-Lut-18, 14:52)kaliope link napisał(a): http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Zobacz...omosc.html
Nie do końca się z tym artykułem zgodze...
Chodzi o światła 'ksenony'.. Światła potrafią solidnie oślepic nawet jeśli w reflektorach zamontowane są legalne żarówki. Chyba każdy z nas 'doświadczył'. Co m źródło światła do oslepiania ? Ważne, żeby były światła systematycznie KONTROLOWANE I REGULOWANE.
Mój zięć ok. 1,5 roku temu zamontowal takie 'ksenony' i poza tym, że zakłócają CB dostrzega same plusy. Faktycznie światła lepiej oswietlaja i pobierają mniej mocy (tylko 35W). Od tamtego czasu przejechał prawie 50 ooo km i nikt mu ani raz nie zwrócił uwagi, że oslepia nawet blysnieciem z naprzeciwka...

Wysłane z I9100 za pomocą Tapatalk 2
Odpowiedz
#5
Jak xenon zamontujesz do lampy z soczewką świeci OK,nie oślepia,światło ma prawidłowe odcięcie na przyrządzie do regulacji,natomiast bardzo slepią xenony założone do zwykłej lampy gdzie klosz i odbłyśnik jest większy więc i z samej wielkości odbłysnika się to bierze przy np.H7 czy H1.Najgorsza przeróba jaka może być to wkładać pseudo bixenony zamiat  żarówek H4,te co są na zdjęciu w artykule z przesuwną na elektromagnes blachą mająco zastąpić przysłonę,zapadkę w oryginalnych bixenonach.Takie rozwiązanie widziałem kilkanaście razy potrafi promień świecić wręcz po drzewach.
Odpowiedz
#6
Odcięcie odcieciem... ale jak reflektory aa wyregulowane tak aby nie świeciły po drzewach i po oczach jadącym z naprzeciwka to nie mam nic przeciw..
Żeby nie było... sam jeżdżę z zarowkami OSRAM Night Breaker...

Wysłane z I9100 za pomocą Tapatalk 2
Odpowiedz
#7
Taki chinski ksenon mozna zamontowac w aucie pod warunkiem ze spelnia norme emitowanych lumenow, cena wynika z marnej jakosci, wyknania itd. Nielegalnosc takich swiatel polega na tym, ze oprucz zarowki ksenonowej powinne byc swiatla z soczewka, juz wczesniej pisaliscie o tym, oprucz tego spryskiwacz reflektorow i automatyczne poziomowanie reflektorow- w autach ze standardowym oswietleniem mamu takie pokretlo, w przypadku wiekszego dociazenia tylu auta przekrecamy z zera na wyzsza wartosc, ksenon musi miec to automatyczne, do zawieszenia montowane so czujniki poziomu i na podstawie parametrow z nic reflektowy ustawiaja sie same
Odpowiedz
#8
Sebek i tu sie mylisz,są auta z fabrycznym xenonem co nie mają poziomowania np oryginalny xenon w Omedze,Seat Alhambra.Musi być soczewka-następny mit,Mercedes W210,Laguna II,każdy model Volvo.
Także nie pisać mitów tylko fakty.Cena HID nie wynika z marnego wykonania tylko z ilości produkcji i taniej siły roboczej.Czasami żarniki HID wytrzymują dłużej niź Philipsy czy Osram.
Odpowiedz
#9
(2013-Sty-12, 22:12)bamber link napisał(a): Czasami Ĺźarniki HID wytrzymują dłuĹźej niĹş Philipsy czy Osram.
To fakt kolega w cupecie e46 gdy przepalił się oryginał założył chinola za 20zł zamiast 150 zł oryginału w używce i świeci mu 2gi rok i wcale nie gorzej niż wcześniej.
Odpowiedz
#10
bamber:
dzienik ustaw nr 155 z dnia 18 września 2009 załoncznik nr1 punkt 4.1.5 i 4.1.6

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości