na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Fabryczny zbiornik LPG w ZC 1.4T WROCEK 6 1 092 2017-Cze-29, 16:54
Ostatni post: firek
  {LPG} LPG do ZC 1.8 140KM, A18XEL oraz A18XER mikulin2 4 2 402 2015-Sty-08, 09:37
Ostatni post: Bamber
Ocena wątku:
  • 45 głosów - średnia: 3.04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZC] 1,4 czy 1,6 - która lepsza pi LPG
#1
Witam

Który silnik Zośki będzie lepszy do wyłożenia instalacji LPG?
1,4 turbo
Czy
1,6 (turbo?)

Nie widzę tego tematu a prędzej czy później podnie.

Podpięcie coś? Jakie koszty? Jaka firma ? Jaki typ?
Odpowiedz
#2
ZC 1,4T wyjeżdża z fabryczną LPG nie wiem jak 1,6. Co do instalek zakladanych we własnym zakresie to Prins najwyższa półka.
Odpowiedz
#3
1.4 Turbo EcoFLEX 120KM
od 2013

1.4 Turbo EcoFLEX 140KM
od 2013

1.4 Turbo ECOTEC 120KM
od 2011

1.4 Turbo ECOTEC 140KM
od 2011

1.4 Turbo Ecotec LPG 140KM
od 2013

1.4 Turbo LPG ecoFLEX 140KM
2012-2013

1.6 Ecotec 170KM
od 2015

1.6 SIDI Turbo 170KM
2013-2015

1.6 Turbo CNG ecoFLEX 150KM
2012-2013

1.6 Turbo Ecotec 200KM
od 2013

1.6 Turbo Ecotec CNG 150KM
od 2013

1.8 Twinport ECOTEC 115KM
2011-2015

1.8 Twinport ECOTEC 140KM
2011-2015



On Diesla

1. 6 CDTI ECOTEC 136KM
od 2013

1.6 CDTI ecoFLEX 120KM
2014-2015

1.6 CDTI Ecotec 120KM
od 2015

2.0 BiTurbo CDTI 195KM
od 2013

2.0 CDTI EcoFLEX 130KM
od 2013

2.0 CDTI EcoFLEX 165KM
od 2013

2.0 CDTI ECOTEC 110KM
2011-2015

2.0 CDTI ECOTEC 130KM
od 2011

2.0 CDTI ECOTEC 165KM
od 2011

Wykaz silników zafiry c , i jak widać tylko do jednego silnika 1,4 opel montuje lpg , reszta to benzynki .
Odpowiedz
#4
Skoro 1,6 wychodzi z CNG to raczej i LPG można wsadzić.
Odpowiedz
#5
Zdzich kopiował dane techniczne z portalu autocentrum gdzie jest błąd, silnik 1,6 turbo Ecotec ma 170 koni a 1,6 turbo SIDI 200 koni i ten ostatni nie dość że niedostępny na rynku wtórnym, to nie nadaje się pod LPG.
Odpowiedz
#6
Szymon , jasne że musiałem skopiować bo to akurat nie mój konik , więc tego w głowie nie mam Grin . Czemu napisałeś że 1.6 sidi nie ma używanych ? Fakt że nie ma ich dużo .
http://ww3.autoscout24.de/classified/258...asrc=st|as
Odpowiedz
#7
Mnie interesuje tak na prawdę silnik
B 1.4 NET, 103 kW / 140 KM, 6-biegowa manualna
Dobre to będzie do gazownia?
Odpowiedz
#8
Kolega Darek [member=43]DD[/member] ma właśnie ZC która z LPG wyjechała z fabryki ( A14NET MT6 140KM LPG) Nie orientuję się jaka jest róznica między A14NET a B14NET.
Odpowiedz
#9
A14NET spełnia normę Euro 5, a B14NET spełnia normę Euro 6. W benzynie z wtryskiem pośrednim (a o takim tu mowa) te silniki niczym się nie różnią, bo normy emisji są takie same.
W silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim w Euro 6 dochodzi ograniczenie emisji cząstek stałych.
Czyli tak naprawdę A14NET spełniając Euro 5, spełnia automatycznie Euro 6 i to jest to samo co B14NET.
PS.
Ja dzisiaj już nie kupiłbym auta z fabryczną instalacją gazową. Nie żałuję swojej decyzji, jest to dobre rozwiązanie, ale kupno benzyny i dołożenie własnej DOBREJ instalacji gazowej u DOBREGO instalatora jest rozwiązaniem lepszym.
Odpowiedz
#10
Zdzisiu napisałem tych ostatnich czyli 200 konnych.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości