na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Opony letnie, zimowe i całoroczne JaGoDkA 37 12 151 2018-Lip-24, 10:02
Ostatni post: fanrp
  Marki opon Bamber 16 5 852 2015-Lis-09, 10:26
Ostatni post: dorich
  Zamienniki opon - kalkulator JaGoDkA 1 3 707 2013-Mar-25, 14:13
Ostatni post: Raff
Ocena wątku:
  • 19 głosów - średnia: 3.26
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Test Opon Całorocznych :) w tym Michelin CrossCline
#1
Dodałem w temacie Michelin CrossCline bo to dosyc innowacyjna,nowa  opona i sporo osob szuka o niej informacji  smile

[Obrazek: WP_20151211_00_10_18_Pro.jpg]
[Obrazek: WP_20151211_00_10_59_Pro.jpg]
[Obrazek: WP_20151211_00_11_37_Pro.jpg]

W kazdym razie ja u siebie je mam i moge je pochwalic:
Sa ciche,nobre własciwosci trakcyjne,nie wpadaja w poslizg tak szybko ja poprzednie,opona mieka i jak wynika z testow bieżnik dosyć wytrzymały na zdzieranie smile.
Odpowiedz
#2
(2015-Gru-11, 01:24)violator link napisał(a):W kazdym razie ja u siebie je mam i moge je pochwalic:

Artur, rzeczywista ocena tych opon może być dopiero jak przejeździsz na nich cały sezon. Prawdziwa zima jeszcze przyjdzie i wtedy zobaczymy jak będą się spisywały.
Opony całoroczne nadają się do tzw jazdy w koło komina ( po mieście ), a na trasach specjalnie się nie sprawdzają.
Odpowiedz
#3
I tu bym z tobą polemizował ,ogólnie wiadomo jakie jest stanowisko oponiarza,opony całoroczne zmniejszają im interes wink. Wszystko się rozwija więc i ją wierze że opracowano w końcu taką mieszankę gum które sprawdzają się przy większej różnicy temperatur.Odnośnie Michelin to sam producent opisuje je jako letnie z homologację zimowych,testowane były  w Szwecji i dostały homologację na  zimowe. moje zdanie jest takie że są to opony które latem ,jesienią i zimą (błoto posniegowe,czyste drogi) spisze się dobrze a na śniegu  będzie  opona klasy średniej nie premium. W testach Motoru moje przypuszczenia ziem potwierdziły. Zobaczymy jak u mnie wyjdzie jak czasem napada śnieg wink. W każdym razie dla kogos takiego jak ja co robi około  8tys rocznie ,jeździ głównymi drogami to lepsze rozwiązanie niż kupno 2kpl opon (nie miałem żadnego) dołączając to że zanim bym je zjechał to mineloby z 8 lat (guma już stara ) a tak zmienie opony co 4 lata i będę jeździł na gumie która niemstraci właściwości jezdnych. To tak by wyglądało u mnie na moje chłopskie myślenie .Dla kogoś  kto robi 20tys i więcej rocznie tombym kupił opony letnie i zimowe,w moim przypadku nie warto wink.Dodam że jezdzilem już na kilku rodzajach opon,wcześniej miałem letnie i zimowe ale te Michelin jak narazie największe na mnie wrażenie wywarły wink.
Odpowiedz
#4
(2015-Gru-11, 09:00)Krasnal link napisał(a):Opony całoroczne nadają się do tzw jazdy w koło komina ( po mieście ), a na trasach specjalnie się nie sprawdzają.
Krasnal , moim zdaniem nie jest to prawda . Nie chcę pisać kto jaki test sponsoruje , czy kto zleca "opiniotwórcze" artykuły , ale sam od ośmiu a może więcej lat jeżdżę na całorocznych . Najpierw były Pirelli , potem Good Year a teraz mam Klebery i wiem że nie wrócę do opon sezonowych .W Europie opony całoroczne nie są popularne a wręcz zwalczane , natomiast w Ameryce Płn to podstawa . Jeżeli koncerny typu Michelin czy Continental oznaczają oponę "trzy szczyty,płatek,deszcz i słoneczko" do tego indeks S, T, H to bardziej im wierzę niż testom przekupnego ADAC .
Odpowiedz
#5
(2015-Gru-11, 15:19)violator link napisał(a):W kaĹźdym razie dla kogos takiego jak ja co robi około  8tys rocznie ,jeĹşdzi głównymi drogami

czyli tak jak napisałem "jazda w koło komina".

Nie wiem czy znasz takie powiedzenie. Coś co jest do wszystkiego to jest do du................ Ale każdy ma swoje zdanie. Z całym szacunkiem ale ja oponami zajmuje się zawodowo.
To z mojej strony wszystko w tym temacie.
Odpowiedz
#6
(2015-Gru-11, 15:27)Krasnal link napisał(a):[quote author=violator link=topic=8101.msg90805#msg90805 date=1449843578]W kaĹźdym razie dla kogos takiego jak ja co robi około  8tys rocznie ,jeĹşdzi głównymi drogami

czyli tak jak napisałem "jazda w koło komina".

Nie wiem czy znasz takie powiedzenie. Coś co jest do wszystkiego to jest do du................ Ale każdy ma swoje zdanie. Z całym szacunkiem ale ja oponami zajmuje się zawodowo.
To z mojej strony wszystko w tym temacie.

[/quote]
To z innej beczki jak byś miał kupić dobrej kasy opony tak jak te całoroczne Michelin a chińskie albo najtańsze inne letnie i zimowe to co byś wybrał wink, I nie znikaj mi tu jak się pytam wink. Jesteś fachowiec to odpisz biggrin
Odpowiedz
#7
Zawsze mam 2 komplety opon - letnie i zimowe
Odpowiedz
#8
Zaznaczyłem chińskie wink  a wiadomo jakie te opony sa a powiem Ci że znam osoby które maja auta za kilkadziesiąt tys zł a jeżdżą na takich oponach.Ją np bym się bal wink
Odpowiedz
#9
(2015-Gru-11, 15:35)violator link napisał(a):jak byś miał kupić dobrej kasy opony
jakby szafa miała sznurek to by była windą  28

Zawsze mam 2 komplety opon - letnie i zimowe
Odpowiedz
#10
(2015-Gru-11, 15:37)violator link napisał(a):Zaznaczyłem chińskie   a wiadomo jakie te opony sa a powiem Ci Ĺźe znam osoby ktĂłre maja auta za kilkadziesiąt tys zł a jeĹźdżą na takich oponach.
A ile to osobiście jeździłeś na takich oponach? Jak w każdej branży jest barachło i dobra opona. Jeździłeś na oponach firmy Zetex czy Aeolus (państwowa fabryka pod kontrolą rządu). Ok 50 % nowych aut za 100 tyś i więcej wyjeżdża z fabryki na oponach koreańskich Hankook czy Kuhmo, pogolądaj Mondea, Avensisy itp na jakich oponach są nówki auta. Trzeba pojeździć, poczytać o markach a nie dziwić się że koledzy mają auta z X kasy na oponach z dalekiego wschodu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości