na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [TUT] Vivaro - wymiana termostatu 1.9 cdti 2001-2007 Kaliope 1 1 349 2016-Kwi-08, 21:02
Ostatni post: firek
  Opel Astra 1.4 Turbo JaGoDkA 6 2 010 2016-Mar-21, 14:50
Ostatni post: gRZENIU
  Opel Insignia Sport Tourer JaGoDkA 0 1 204 2016-Lut-21, 15:07
Ostatni post: JaGoDkA
Ocena wątku:
  • 11 głosów - średnia: 3.09
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel Corsa 2001 1.7 DT - problem z mocą
#1
Witam serdecznie. Nie wiem czy pisze w odpowiednim dziele, jeśli nie to przepraszam. W internecie mało jest informacji na ten temat, albo w ogóle. Może mnie nakierujecie.
Moja Wybranka posiada Corse jak w temacie. Myślałem, ze auto nie do zajechania. Najezdzilo się w "L", a przebieg grubo ponad 600k.
Ostatnio bez przyczyny auto potrafi stracić moc podczas jazdy - tak jakby się turbina nie załączała. Brak trybu awaryjnego, brak błędów. Po prostu spadek mocy. Macie może pomysł jak zacząć brać się za diagnozę?

Wysłane z mojego HUAWEI Y360-U61 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#2
Problem nadal nierozwiązany. W Tucholi chyba są sami wymieniacze części.

Czy jeśli obciąże corsine na 3 biegu od 1k-4k ktoś zinterpretuje prace silnika? Rozkladam juz ręce.;/

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
Jak naraz straci moc i podczas jazdy zgasisz i zapalisz z powrotem silnik moc wraca?
Odpowiedz
#4
(2016-Lip-18, 22:52)Bamber napisał(a): Jak naraz straci moc i podczas jazdy zgasisz i zapalisz z powrotem silnik moc wraca?

On po prostu już nie ma mocy. Początkowo jak to się działo to jeszcze moc wracała, teraz już kaplica totalna. Strach ciągnik wyprzedzać.

Teraz dopiero zauważyłem po LIVEDATA: Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania maksymalnie otwiera się na 5,1%.
Czy ktoś posiada informacje do ilu tak powinien się otwierać przy obciążeniu?

W tej Corsie jest stary, dobry silnik ISUZU.
Odpowiedz
#5
Jak na złość dziś jeszcze szczoty padły i auto bez prądu.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#6
Up, nadal zadny elektromagic nie poradzil sobie z bledem w corsie w Tucholi.

Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#7
i jak tam? rozwiązany problem? Przebieg robi wrażenie. On jest na wtryskach i pompie denso czy boschu?
Odpowiedz
#8
Tak. Sam rozwiązałem problem. Po wykręceniu turbo okazało się, że jeden wężyk był lekko pęknięty.
Taki przebieg ponieważ pracowała w Lce.
Co do firmy to nie wiem, ale te silniki mają tendencję niedomagających pomp.

Teraz mam kolejny problem. Błąd przepływki, muli niemiłosiernie na podłączonej. Po odlączeniu moc wraca, do 130 bez problemu i potem blokada.

Miałem 2 przepływki i żadna nie pasowała, muszę zrobić pomiary na wtyczce.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#9
Jak tak grzebiesz w silniku to wyczyść przy okazji EGR , przepustnicę i BOOTSENSOR
Odpowiedz
#10
(2017-Paż-07, 08:45)Pszczyna napisał(a): Jak tak grzebiesz w silniku to wyczyść przy okazji EGR , przepustnicę i BOOTSENSOR
Dzięki za sugestie. EGR czysty.
A no sam zacząłem grzebać. Niestety w powiecie Tucholskim brak ambitnych mechaników, każdy oddawał auto niby naprawione.
Raczej powinni się nazywać: wymieniacze części wskazanych przez właściciela. wink

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości