na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jakie świece Zafira A Z20LET Energy24 7 214 2017-Lip-07, 19:53
Ostatni post: misio
Oczko {A} Z20LET/LER Dolot i wydajniejszy Intercooler gRZENIU 7 1 356 2017-Kwi-30, 10:35
Ostatni post: ryba1
  Różnice między silnikami z20let(Zafira A) a z20leh(Zafira B) lbk 10 2 026 2016-Lis-19, 15:12
Ostatni post: lbk
Ocena wątku:
  • 51 głosów - średnia: 3.1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciśnienie doładowania turbiny Z20LET
#51
Dzięki za info. Teraz jak jeżdżę to odczuwam ze jest lepiej błąd na 4 biegu nie występuje ald na 5 jeszcze tak no i jak wyprzedzam i dodam więcej gazu to ładuje ponad 1 bar i przerywa bo upuszcza ale już to szarpanie jest łagodniejsze.
No nic zobaczymy narazie jadę na urlop wiec dopiero za tydzień mogę się pobawić. Zamówiłem te kabelek do wgrywania i zgrywania softu wiec jak coś mogę zgrać i podesłać do jakiś analiz jak się da takowe zrobić.
Ok jeszcze raz dzięki i miłego dnia życzę.

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#52
Witam.
Dawno mnie nie było za dużo na głowie przeprowadzka zmiana pracy itp.
Mam nowe spostrzeżenia programu nie zmieniłem ale jak tydzień stał u lakiernika na kosmetyce to po tym czasie w ogóle przebywał i na łapał z 5 błędów. Od wypadania zapłonu na 2 i 4 cylindrze dalej ten z przeladowaniem coś od klimy z zaworem i 5 nie pamiętam ale mam zgrane na kompa. Jednak po dłuższym jeżdżeniu spokojnie (żona jeździła) uspokoiło się. I teraz zauważyłem ze jak silnik jest zimny tzn nie osiągnie swoich 90stp to przyspiesza równo w całym zakresie obrotów i zakresie doładowania do 1.1 bara natomiast jak juz osiągnie swoją temp to zaczyna przerywać w zakresie od 0.8bara do 1.1 czasami jak się ma dużą prędkość ok 120-130 i na piątce depcze mocniej to ładuje do ok 1 bara i zaraz puszcza jakby nie mógł utrzymać ciśnienia albo za wcześnie upuszczal. Wydaje mi się jakby wygodę na nie dogrzanym silniku lepiej przyspieszała potem już nie czuć wciskanie w fotel. Zastanawiam się czy nie odkręcić trochę sztangi albo faktycznie zgrać swój program i wgrać orginal i sobą czuć hsk będzie.

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#53
(2016-Sie-19, 10:11)Energy24 napisał(a): Witam.
Dawno mnie nie było za dużo na głowie przeprowadzka zmiana pracy itp.
Mam nowe spostrzeżenia programu nie zmieniłem ale jak tydzień stał u lakiernika na kosmetyce to po tym czasie w ogóle przebywał i na łapał z 5 błędów. Od wypadania zapłonu na 2 i 4 cylindrze dalej ten z przeladowaniem coś od klimy z zaworem i 5 nie pamiętam ale mam zgrane na kompa. Jednak po dłuższym jeżdżeniu spokojnie (żona jeździła) uspokoiło się. I teraz zauważyłem ze jak silnik jest zimny tzn nie osiągnie swoich 90stp to przyspiesza równo w całym zakresie obrotów i zakresie doładowania do 1.1 bara natomiast jak juz osiągnie swoją temp to zaczyna przerywać w zakresie od 0.8bara do 1.1 czasami jak się ma dużą prędkość ok 120-130 i na piątce depcze mocniej to ładuje do ok 1 bara i zaraz puszcza jakby nie mógł utrzymać ciśnienia albo za wcześnie upuszczal. Wydaje mi się jakby wygodę na nie dogrzanym silniku lepiej przyspieszała potem już nie czuć wciskanie w fotel. Zastanawiam się czy nie odkręcić trochę sztangi albo faktycznie zgrać swój program i wgrać orginal i sobą czuć hsk będzie.

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
witam jestem nowy na tym forum
ale postanowiłem sie zarejestrować gdyż mam ten sam problem
czy doszedł ktoś może do tego jaka jest przyczyna tego problemu?

(2016-Paż-02, 08:44)adi9876 napisał(a): witam jestem nowy na tym forum
ale postanowiłem sie zarejestrować gdyż mam ten sam problem
czy doszedł ktoś może do tego jaka jest przyczyna tego problemu?
Odpowiedz
#54
Witam
Teraz mam inny problem z turbiną (powoli mam już dość tej ciągłej walki z nią).
Zmieniłem turbinę na inna używana nie regenerowaną i przez prawie pół roku było ok tzn szarpanie było przy doładowaniu ponad 1 bara ale to już chyba rozwiązane ponieważ wymieniłem cewkę bo padła, oraz zmniejszyłem przerwę na świecach do 0,9mm.
Natomiast pewnego upalnego dnia rano jadąc do pracy było ok, jednak wracając okazało się jakby turbina późno wstawała.
Objawia się to tak, jadąc spokojnie na niższym biegu np 1, 2 lub 3 mając ok 2000 obr doładowanie jest ok 0.2-03 bara jak wciskam pedał to długo długo nic i dopiero ok 2500-3000obr strzał i ładuje na maksa jakby coś się blokowało i puszczało, natomiast przy obciążeniu jak mam wrzucony wyższy bieg np 4 i ciągnie od 1800 obrotów to normalnie pompuje nie ma tego jakby przyblokowania. Czyli obrazując to najprościej jak bym chciał z pod świateł wystrzelić to nie mam tego doładowania jakby nie mógł napompować albo zawór był uchylony, zaś na trasie jak spokojnie jadę i na 4 wcisnę spokojnie gaz to ładnie się zbiera i doładowanie płynnie wzrasta od 0 do tych o06-0,8 bara.
Wszystko przesmarowane sztanga ładnie chodzi wężyki na turbo posprawdzane nawet powymieniane czujnik na turbinie tez podmieniony i dalej tak samo, gruszka trzyma ciśnienie, zawór dv tez.
Zastanawiam się czy to może jeszcze nie jest wina czujnika MAP.
Odpowiedz
#55
odezwij się na pw

[Obrazek: 10f1766d240843edm.jpg]




Odpowiedz
#56
Dziś wracając z pracy wywaliło mi 2 błedy:
https://drive.google.com/open?id=0ByZsRo...2h0RUptOTQ

Zrobiłem też logi jakby ktoś zerknął może akurat coś wpadnie do głowy z tym późnym wstawaniem turbiny.
https://drive.google.com/open?id=0ByZsRo...1BnSnU2N2c
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości