na dół
Ocena wątku:
  • 18 głosów - średnia: 2.17
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błędy i wypadanie zapłonów
#11
(2016-Gru-23, 20:47)biały napisał(a): Przesiadłem się z oryginalnych GM na denso jedno elektrodowe idydowe i skończyło się wypadanie zapłonów więc te GM może i dobre....ale do astry 1.6.
bzdura.sam ma drugiego a w sumie trzeciego LET-a i tylko ori GM najlepiej się sprawują.już pomijam fakt które przygotowałem
Odpowiedz
#12
Nie wiem dokładnie które świece są OK a które nie, ale fakt jest faktem że katalogi podają do naszych silników NGK dwuelektrodowe a one powodują wypadanie zapłonów odczuwalne nawet przy trzech tyś obr.
Przy innych świecach odczuwalne jest dopiero na wolnych obrotach jak gubi zapłon co 5 - 10s, wymiana cewek nic nie daje.
Temat przerobiony na kilku zafirach.
Ja ostatnio zakupiłem Championy za 8zł szt i na gazie są OK
Odpowiedz
#13
@Kaliope standard to wymiana co 60 tysięcy na benzynie, na gazie jedni skracają interwał i 30% a inni w tym ja o połowę i jest spokój.

@oki Darek W ciemno kupuj świece Gm dedykowane do Twojego silnika po vinie i będziesz miał spokój, i nie będą wypadać zapłony.
Odpowiedz
#14
Też robiłem doświadczenia ze świecami dwuelektrodowymi i wywalało  błędy. Założyłem jednoelektrodowe irydowe NGK IFR7X7G i bez problemów. Świece irydowe mają cieńszą elektrodę, przez co mniej obciążają cewkę.
Odpowiedz
#15
W moim z20let mam obecnie założone świece irydowe Denso z polecenia od gazowników i nie żałuję.

Model: IT02 IK20TT

Grupa: IRIDIUM TWIN TIP
Odpowiedz
#16
(2017-Sty-03, 13:29)lbk napisał(a): W moim z20let mam obecnie założone świece irydowe Denso z polecenia od gazowników i nie żałuję.

Model: IT02 IK20TT

Grupa: IRIDIUM TWIN TIP


Dokładnie mam takie same jak Ty i wreszcie mam spokój.  Oryginalne GM zawsze wymieniałem co 10tys (w sumie 4 razy) i nie mogłem pozbyć się wypadania zapłonów w okolicach  3tys obrotów.  Cewka od 3 lat ta sama.

Na denso już 8 tys spokoju. Moim zdaniem warto dołożyć kilka zł.
Odpowiedz
#17
Ja stosuję gm-owskie świeczki jednoelektrodowe żadnych wynalazków dwu czy trzy elektrodowych.Wymiana oleju i filtrów co 10-12 tys razem ze świecami.Szkoda cewki.Po tym przebiegu na wolnych obrotach wyczuwalne poszarpywanie ,na biegu jałowym też da się wyczuć przebieranie.Wymiana świec załatwia sprawę.
Odpowiedz
#18
Może mi ktoś podać dokładny symbol tych ori GM świec do Z20LET - borykam się z tym problemem od dłuższego czasu, sprawdziłem dzisiaj i mój mechanik mi NGK jakieś założył.
Chcę nabyć i wymienić i być może problem się skończy.
Odpowiedz
#19
Aktualizacja - dzisiaj wpadają do mnie Denso IK20TT. Dam znać czy pomogło. Następny w kolejce jest aparat zapłonowy. Może tym razem się uda...
Odpowiedz
#20
Okazało się jednak, że to nie świece. Kawałek wiązki z komputera do przepustnicy był zmasakrowany jak i sama wtyczka. Wymieniłem i na razie śmiga. Co nie zmienia faktu, że świece też wymieniłem na Denso. Pohasam trochę i modów ciąg dalszy.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości