na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {B} Jaką macie temperaturę w 1.8 XER mpendzik 14 6 864 2016-Lis-01, 16:20
Ostatni post: Chlipo
  {B} temperatura 110 i brak komunikatu o poziomie płynu chłodzącego onik24 25 8 762 2015-Kwi-28, 21:31
Ostatni post: Kaliope
  {B} Jak rozpoznać kiedy rośnie temperatura rafcisz 3 1 755 2013-Gru-19, 14:53
Ostatni post: tycik
Ocena wątku:
  • 13 głosów - średnia: 3.38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} temperatura
#1
Witam. Chciałem zapytać was czy jest to normalne za moja ZB 1.8 łapie temperaturę 90-99stopni po około 9-11km przy spokojnej jeździe 90-100km/h gdy na dworze jest trochę poniżej zera? Ciepłe powietrze zaczyna dmuchać tak przy 75-80 stopniach po 6-7 km. Wydaje mi się że wcześniej szybciej cieple powietrze ogrzewało wnętrze samochodu. Do tego zauważyłem że zaczyna mi brakować płynu chłodzącego ale nie jest to duży ubytek. Pod autem nie ma żadnych mokrych plam. Czy może mieć to jakiś związek z tym że auto długo łapie temperaturę? Pozdrawiam.
Odpowiedz
#2
Witam ponownie wszystkich. Ubytek płynu chłodzącego zlokalizowałem przy termostacie nie był on duży. Płyn wyciekał tylko w czasie jazdy. Zauważyłem również bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym wydostające się przy odkręcaniu korka.  Dosłownie pięć i jednorazowo. Przy otwartym zbiorniczku i włączonym silniku nic więcej tam się nie działo. Wyciek sam ustał po nie długim czasie. Temperatura również wróciła do normy. Po około 5-6 km. łapie 90 stopni. Po 6-7 km. 99-100 stopni rura przy termostacie robi sie ciepła i chłodnica też. Temperatura spada do 97-98 więc z termostatem jest chyba wszystko ok? Pozostał problem ciepła w samochodzie. Z nawiewów nie leci tak ciepłe powietrze jak wcześniej a przy zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu robi się chłodne. Gdy ruszam ponownie po chwili znów robi się ciepłe.  Wcześniej przy ustawianiu temperatury po między HI a 20 stopni co 2-3 stopnie było czuć różnice temperatury teraz nie ma żadnej różnicy dopiero poniżej 20 stopni leci chłodniejsze powietrze. Prędkości nawiewu powoli ruszają tak jak by nie miały siły a kierunki nadmuchów nie tak jak powinny. Powietrze z kierunku na wprost czuć dopiero na piątym biegu. Na początku sezonu jesiennego poczułem zapach spalenizny z nawiewu. Parę dni temu sytuacja powtórzyła się. Czy to może być powód tych problemów z ogrzewaniem? Czy tam sie coś przepaliło? czy to może być wina klimatyzacji? Szukałem na forum czegoś podobnego ale nic nie znalazłem. Może miał ktoś podobny problem. Pozdrawiam.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości