na dół
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} elektronika świruje
#1
Witajcie, 
Mam nie lada zagadkę... 
Zacząłem jeździć chwilę zafirą i dziwne rzeczy się dzieją... 
raz działa raz nie: 
klakson 
domykanie szyb z pilota 
domykanie szyb z przycisku w aucie tzn po chwili trzymania mają same się zamknąć do końca 
stacja radiowa raz daje się zmienić lewym pokrętłem kierownicy, innym razem lewym dolnym przyciskiem kierownicy 

dodatkowo wysadziło mi jeszcze dziś P0175.... 

macie jakieś pomysły?
Odpowiedz
#2
Ja bym polecał na pierwszy ogień przeczyszczenie wszystkich styków -wtyczek zawłaszcza komputera (wraz z preparatem KONTAKT)
Druga sprawa nic cię nie kosztuje to sprawdzenie alternatora jakie ma ładowanie oraz czy nie ma strat napięcia na kablu idącym do akumulatora
Odpowiedz
#3
(2017-Sie-06, 09:11)Krawiec napisał(a): Witajcie, 
Mam nie lada zagadkę... 
Zacząłem jeździć chwilę zafirą i dziwne rzeczy się dzieją... 
raz działa raz nie: 
klakson 
domykanie szyb z pilota 
domykanie szyb z przycisku w aucie tzn po chwili trzymania mają same się zamknąć do końca 
stacja radiowa raz daje się zmienić lewym pokrętłem kierownicy, innym razem lewym dolnym przyciskiem kierownicy 

dodatkowo wysadziło mi jeszcze dziś P0175.... 

macie jakieś pomysły?
Witam
Klakson i sterowanie radia może źle działać przez CIM w kierownicy (popularna przypadłość Opla) - ściemnij wyświetlacz na max pokrętłem przy włączniku świateł i spróbuj czy działa, natomiast szyby możliwe, że Ci się rozprogramowały po zaniku napięcia.
Odpowiedz
#4
ładowanie w okolicy 13,8 na aku przy max obciążeniem
wyciągałem aku, więc może to przyczyna tych szyb.... jak to zaprogramować? bo szyba pasażera już zaczęła działać poprawnie. Kierowcy nadal nie sad
(2017-Sie-06, 13:53)lukaszleski napisał(a): przez CIM w kierownicy (popularna przypadłość Opla) - ściemnij wyświetlacz na max pokrętłem przy włączniku świateł i spróbuj czy działa,
to pokrętło to chyba nie działa... muszę jutro sprawdzić dokładnie
(2017-Sie-06, 10:44)Pszczyna napisał(a): zy nie ma strat napięcia na kablu idącym do akumulatora
kabel alternator=>akumulator?
Odpowiedz
#5
Naciśnij przycisk otwierania szyby w drzwiach, przytrzymaj aż szyba opadnie i jeszcze parę sekund. Tak samo robisz zamykając szybę i gotowe. Czynność powtórz do każdej szyby osobno. wink
Odpowiedz
#6
Mi czasem trzymając zamykanie to zamiast zamykać szybę to ją otwiera, wiązki obadałem wydają się okej i też nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu curve
Odpowiedz
#7
Tak kabel idący od alternatora do akumulatora mierzysz napięcie na alternatorze i akumulatorze różnica napięć pozwoli ci ustalić jakie straty masz na kablu (dla oszczędności producenci montują gorszej jakości kable która szybko dopada patyna przez co doją większy opór <prawo OMA >) , wówczas kupujesz kabel długości 1,5mb i zakładasz jako drugi(równolegle ) i problem z głowy .
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości