na dół
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tłumiki końcowe ZA i ZB - różnice i podobieństwa
#1
Piszę w temacie ogólnym ponieważ chciałbym dowiedzieć się o różnicach w końcowych tłumikach benzyna/diesel oraz o możliwości stosowania tych samych tłumików w ZA i ZB.
Czy końcowe tłumiki ZA benzynowe nie mają "pełnego" przelotu jak tłumiki do diesla? (znaleziona informacja gdzieś na forum) i czy w związku z tym końcowy tłumik diesla można zastosować do benzyny (chodzi o właściwą pracę silnika benzynowego)?
Na jakiejś aukcji alle... znalazłem informację o końcowym tłumiku w kształcie prostokątnym, że jest do ZB i pasuje do ZA.
Czy ma ktoś wiedzę w temacie końcowych tłumików?
Odpowiedz
#2
Fizyki nie oszukasz !
Zasada jest taka iż siła gazów dolotowych musi być równoważna sile gazów wylotowych w przeciwnym przypadku będzie żarło jak smok (gdybyś np. wstawił samą rurę od przodu do tyłu) tak samo musi być wyliczony dolot przy zakładaniu np. filtra stożkowego.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości