na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {A} Problem z zamkiem tylnej klapy Zafira A puszek36 1 60 2018-Lip-01, 20:35
Ostatni post: eeldiablo
  {A} Opel Zafira 1.8 16V gaśnie marcin26 6 600 2018-Lut-07, 08:08
Ostatni post: luk2000
  {A} ZAFIRA A - Komuniakt PROGRAM na wyswietlaczu tymekJedi 1 1 272 2016-Sie-16, 22:53
Ostatni post: oki Darek
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{A} Opel Zafira A 1.6 16V 2005 r. - żółty kluczyk, błędy 1122, 1550, 1220, tryb serwisowy
#1
Dzień dobry,
Moje pytanie dotyczy problemu jak w temacie - zasadniczo nie mam nic przeciwko różnym świecącym kontrolkom gdyby nie fakt, że akurat ta kontrolka przełącza auto w tryb serwisowy (poniżej 1000 rpm, 5km/h). Pedał gazu podmieniony, styki sprawdzone, przepustnica wyczyszczona. Moje spostrzeżenia:
- kontrolka żółtego kluczyka zapala się zarówno na biegu jałowym (bez ruszania auta, bez włączania czegokolwiek), a także w trakcie jazdy
- nie zaświeca się od razu, najczęściej gdy silnik zaczyna łapać temperaturę, choć zdarza się też na chłodnym
- podczas jazdy kontrolka zapala się po wcześniejszym lekkim przymuleniu silnika
- pomaga jedynie zgaszenie i ponowne (po min. 10-15 sek.) uruchomienie silnika, choć kontrolka i tak prędzej czy później się zapali
- nie działa tempomat, choć nie wiem czy to ma związek ze sprawą

Czy zatem wszystko wskazuje na uszkodzony sterownik, czy może jednak jest opcja że to coś innego? Czy ktoś z odpowiednią wiedzą, sprzętem i umiejętnościami podejmował się samodzielnej regeneracji? Czy jest opcja zakupu nowego, ale poza ASO (tam 4200 PLN po 30% bonifikacie)?

Pozdrawiam,
Łukasz
Odpowiedz
#2
(2018-Lut-01, 09:21)lukam@zmc napisał(a): Dzień dobry,
Moje pytanie dotyczy problemu jak w temacie - zasadniczo nie mam nic przeciwko różnym świecącym kontrolkom gdyby nie fakt, że akurat ta kontrolka przełącza auto w tryb serwisowy (poniżej 1000 rpm, 5km/h). Pedał gazu podmieniony, styki sprawdzone, przepustnica wyczyszczona. Moje spostrzeżenia:
- kontrolka żółtego kluczyka zapala się zarówno na biegu jałowym (bez ruszania auta, bez włączania czegokolwiek), a także w trakcie jazdy
- nie zaświeca się od razu, najczęściej gdy silnik zaczyna łapać temperaturę, choć zdarza się też na chłodnym
- podczas jazdy kontrolka zapala się po wcześniejszym lekkim przymuleniu silnika
- pomaga jedynie zgaszenie i ponowne (po min. 10-15 sek.) uruchomienie silnika, choć kontrolka i tak prędzej czy później się zapali
- nie działa tempomat, choć nie wiem czy to ma związek ze sprawą

Czy zatem wszystko wskazuje na uszkodzony sterownik, czy może jednak jest opcja że to coś innego? Czy ktoś z odpowiednią wiedzą, sprzętem i umiejętnościami podejmował się samodzielnej regeneracji? Czy jest opcja zakupu nowego, ale poza ASO (tam 4200 PLN po 30% bonifikacie)?

Pozdrawiam,
Łukasz
A odczyt kodów błędów

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
Kody błędów, z komputera i wypedałowania - w temacie wiadomości, tj. 1122, 1550, 1120
Odpowiedz
#4
Sprawa rozwiązana - sterownik zregenerowany w Mastercarss.pl Lublin, polecam smile
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości