na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {B} Problem ze wspomaganiem kierownicy ffand78 8 598 2018-Cze-25, 07:28
Ostatni post: Harry
  {B} Piszczenie przy prawym tylnym kole ljabartosz 12 8 148 2017-Lip-01, 10:00
Ostatni post: rafi068
  {B} PowrĂłt kierownicy do jazdy na prost tOmki 13 1 498 2017-Maj-03, 20:08
Ostatni post: tOmki
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} Wibracje kierownicy przy większych prędkościach
#1
Witam.

Od pewnego czasu mam wibracje zaczynające się przy ok 110 km/h. Wyważenie kół wykluczam - to samo na stalówkach + zimówki, alu + stare letnie i teraz alu i nówki letnie. Tarcze ok, hamuje bez bicia i ściągania. Na przeglądzie stwierdzono, że zawieszenie sztywne. Dziś mój mechanik potwierdził, ze wszystko sztywne. To do czego ewentualnie mógłby sie przyczepić to tuleje wahaczy, ale czy to byłoby powodem ??

Wibracje są dość wyczuwalne, ale np przy 140km/h jedzie prosto, nie ściąga, tylko te drgania. Czasami wibracje zanikają np. podczas skręcania, czasami wibracje pojawiają się i nagle znikają. Czemu się tutaj jeszcze przyjrzeć ?? Jak np. sprawdzić stan przegubu wewnętrznego ??
Wszelkie rady mile widziane.
Odpowiedz
#2
któraś poduszka silnika
Odpowiedz
#3
Obie poduszki nówki. Wibracje nie są od silnika. Sprawdzałem wrzucając luz i obroty jałowe - wibracje nadal wystepują
Odpowiedz
#4
U mnie to samo, od 120km/h zaczyna drżeć kiera. Na 15 zimowych i 16 letnich tak samo.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#5
Też to mam tylko u mnie na 100pr przegub wewnętrzny długiej półosi i tarcze które przy hamowaniu walą jak wściekłe wink co dziwne czasami nie mam bicia.

Kolega rafant4011 miał to samo. Wymienił tarcze i klocki. Wszystko jest teraz ok.

Zafiry chyba tak mają. Moja bije dopiero powyżej 120~130 (jeżdżę wolniej) hahahahaha
Odpowiedz
#6
Moje tarcze powoli dogorywają, będę wymieniał w ciągu roku, to może pomoże.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#7
Skrzywiona półoś lub duży luz na jednej z nich.
Odpowiedz
#8
Celi mam to samo przy 140 km/h .
Odpowiedz
#9
Ja miałem to samo na letnich (alusy) jak i zimowych (felgi stalowe) przy  prędkości 110-130km. 
Półoś prawa wymieniona (był luz),  chamulce bez bicia, zawieszenie ok, koła  wyważane -bez zmian. 
Dopiero pomogła optymalizacja opony względem felgi. Obrócili mi oponę na feldze o pół obrotu wink
Odpowiedz
#10
5 maja wymieniam rozrząd, tarcze, klocki, pasek, rolki, koła, przegub i dam znać wink
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości