[OBJAWY]
1. W zbiorniczku wyrĂłwnawczym zbiera siÄ "majonez".
2. W zbiorniczku wyrĂłwnawczym nie ma spalin. SprawdziĹ to mechanik, ktĂłry rĂłwnieĹź upieraĹ siÄ, Ĺźe wszystko w ukĹadzie chĹodniczym zostaĹo "uprzÄ tniÄte".
["NAPRAWY"]
1. ZdemontowaĹem zbiorniczek wyrĂłwnawczy, Ĺźeby do niego zajrzeÄ. W Ĺrodku masakra (LINK: https://zapodaj.net/be841d60ebf22.jpg.html). Po odpiÄciu przewodĂłw gumowych: masakra (LINK: https://zapodaj.net/a280393fcb6d0.jpg.html), a z jednego z nich wypadĹ kawaĹek uszczelki (LINK: https://zapodaj.net/ac7de52492d41.jpg.html). WedĹug mnie wyglÄ da jak fragment uszczelki chĹodnicy oleju (LINK: https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/96/0d/b0/uszczelki-chlodnicy-oleju-opel-vectra-b-20-22-kalisz-sprzedam-349960602.jpg). Czy ktoĹ moĹźe potwierdziÄ? Jakie inne objawy bym widziaĹ przy takim uszkodzeniu? CiĹnienie oleju teĹź jest chyba w normie. Ĺťadna kontrolka siÄ nie Ĺwieci. Uprzedzam pytania: przewĂłd elastyczny byĹ w caĹoĹci, nie brakowaĹo Ĺźadnego elementu - poza tym nie ma Ĺźadnego przecieku pĹynu chĹodniczego. Nie ma spalin w zbiorniczku wyrĂłwnawczym.
Chodzi o samochĂłd Zafira B 1.8 (140KM) 2010 rok (W0L0AHM75B2029729).
2. ZlaĹem pĹyn chĹodniczy. O dziwo byĹ wyjÄ tkowo klarowny, ale tĹusty w dotyku. Chyba nie powinien taki byÄ.
1. W zbiorniczku wyrĂłwnawczym zbiera siÄ "majonez".
2. W zbiorniczku wyrĂłwnawczym nie ma spalin. SprawdziĹ to mechanik, ktĂłry rĂłwnieĹź upieraĹ siÄ, Ĺźe wszystko w ukĹadzie chĹodniczym zostaĹo "uprzÄ tniÄte".
["NAPRAWY"]
1. ZdemontowaĹem zbiorniczek wyrĂłwnawczy, Ĺźeby do niego zajrzeÄ. W Ĺrodku masakra (LINK: https://zapodaj.net/be841d60ebf22.jpg.html). Po odpiÄciu przewodĂłw gumowych: masakra (LINK: https://zapodaj.net/a280393fcb6d0.jpg.html), a z jednego z nich wypadĹ kawaĹek uszczelki (LINK: https://zapodaj.net/ac7de52492d41.jpg.html). WedĹug mnie wyglÄ da jak fragment uszczelki chĹodnicy oleju (LINK: https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/96/0d/b0/uszczelki-chlodnicy-oleju-opel-vectra-b-20-22-kalisz-sprzedam-349960602.jpg). Czy ktoĹ moĹźe potwierdziÄ? Jakie inne objawy bym widziaĹ przy takim uszkodzeniu? CiĹnienie oleju teĹź jest chyba w normie. Ĺťadna kontrolka siÄ nie Ĺwieci. Uprzedzam pytania: przewĂłd elastyczny byĹ w caĹoĹci, nie brakowaĹo Ĺźadnego elementu - poza tym nie ma Ĺźadnego przecieku pĹynu chĹodniczego. Nie ma spalin w zbiorniczku wyrĂłwnawczym.
Chodzi o samochĂłd Zafira B 1.8 (140KM) 2010 rok (W0L0AHM75B2029729).
2. ZlaĹem pĹyn chĹodniczy. O dziwo byĹ wyjÄ tkowo klarowny, ale tĹusty w dotyku. Chyba nie powinien taki byÄ.