na dół

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  {B} [TUT] Jak sprawdzić poziom i dolać płynu do pompy wspomagania Kaliope 0 238 2017-Maj-07, 08:59
Ostatni post: Kaliope
  {B} Przegub wewnętrzny i zewnętrzny - usterki, diagnoza, naprawa Miszka 44 18 468 2016-Lis-23, 13:27
Ostatni post: Mietas
  {B} Pompa paliwa - którędy do pompy lacki2000 1 438 2016-Wrz-14, 19:38
Ostatni post: Sokol_Milenijny
Ocena wątku:
  • 56 głosów - średnia: 2.96
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{B} {B} Przekładnia, Pompa wspomagania, Przewody ciśnieniowe - usterki, diagnoza
#71
(2013-Gru-30, 10:08)JacekZKL link napisał(a):Zorientuj się w lokalnych sklepach czy są węże olejoodporne o potrzebnej średnicy wewnętrznej odporne na temperatury -40 +125
W ten sposób wymieniłem wąż od wspomagania, gdzie jest dużo wyższe ciśnienie niż w układzie chłodzenia. Sprawuje się bez zarzutu.

a to ciekawa sprawa, bo w naszych furkach lubią się pocić te węże i prędzej czy później każdego z nas może to czekać.  A jak zakułeś te węże na aluminiowe końcówki, które są na dwóch końcach i wchodzą odpowiednio do pompy i maglownicy? 
Przebacz nie 7 razy, lecz aż 77 razy. (Mateusz 18,21-35)
Odpowiedz
#72
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, tamta naprawa dotyczyła corsy b, gdzie też był taki wąż ciśnieniowy zakuty a uszkodzenie dotyczyło węża niezakutego (powrotnego od pompy do zbiorniczka). Myślałem że tu też tak jest.

Tak czy owak są takie firmy, które zakuwają węże. Trzeba by się zorientować czy robią takie rzeczy. Ewentualnie wysyłkowo, czy rozbiorą taki wąż i zakują go odpowiednio z powrotem.
Odpowiedz
#73
mam taki problem z ukladem kierowniczym ze po nocy musze poczekac dosc spory czas z 10min by wspomaganie ruszylo bo nie da sie kierownica nawet ruszyc. pozniej przez caly dzien jest wszystko ok. co moze byc przyczyna.

zbiorniczek mam z bialym korkiem.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#74
zacząłbym od sprawdzenia aku. Być może ma już słaby prąd i ECU odcina pompę, a jak się załaduje od altka to ECU z powrotem załącza pompę. Miałem tak we Fabii i nie wierzyłem, że to aku bo auto paliło od strzała. A jak gość wziął aku na tester to mi udowodnił, że aku padaka.
Przebacz nie 7 razy, lecz aż 77 razy. (Mateusz 18,21-35)
Odpowiedz
#75
ok to sobie to lukne zrobie pomiar z rana i po poludniu po jezdzie. bedzie widac roznice.

jakiej pojemnosci macie aku w dieslach. u mnie siedzi 74ah

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#76
nowy aku zalozony bezpieczniki tez sprawdzone pompka nadal sie zalancza dopiero po jakims czasie sie zalancza.

...___... i9505 ...____... error

Odpowiedz
#77
Jestem własnie po wymianie przewodów wspomagania. Na szczęście okazało się, że to jednak przód a nie pompasmile. Niestety nie obyło się bez ściągnięcia kołyski, więc trochę roboty było ale w końcu jest suchutko pod silnikiem.
V OZKZ - Chmielno 2016  smile
Odpowiedz
#78
Panowie.

Mam kłopot ze wspomaganiem, pewnego dnia padło, u mechanika po oględzinach stwierdzono - pompa nie działa.
I rzeczywiście, po odkręceniu obudowy (kielicha) od spodu pompy i przechyleniu jej wylała się woda, jakieś 2 cm. się jej nazbierało. To tłumaczyłoby problem. Zakupiłem używkę, na tej aukcji LINK: allegro.pl/pompa-wspomagania-astra-h-zafira-b-zf-13192897-i7056393588.html?snapshot=MjAxNy0xMS0yNlQyMTowNzo0My4zMjdaO2J1eWVyO2JjNWNkYmE0NzMwYjIzNzNjYWQ5ZDRkOTdjYmM4Y2JlYWFjOTdjYWYyZmVhZWJlNjYzZDE1NzY4ZTU0NDBjMzM%3D , numer 13192897, oryginalna miała numer 13276990 ale ponoć to to samo.
Niestety po zainstalowaniu pompa nie działa, a komunikatów o błędach są aż trzy.: U2105, U2139 i C1550


.jpeg   received_1603591319721525.jpeg (Rozmiar: 108.66 KB / Pobrań: 3)

Czy jest możliwe że wilgoć uszkodziła inne podzespoły ?.
Może niezgodny numer pompy jest powodem ?.
Konieczność zaprogramowania pompy w komputerze ?.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości